نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتاج زاده نمین, ابوالفضلfa_IR
dc.contributor.authorاعتمادی, گلنوشاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:20:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:20:56Z
dc.date.available1399-07-08T21:20:56Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:20:56Z
dc.date.issued2012-02-20en_US
dc.date.issued1390-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-10-17en_US
dc.date.submitted1395-07-26fa_IR
dc.identifier.citationتاج زاده نمین, ابوالفضل, اعتمادی, گلنوشا. (1390). عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی. مطالعات مدیریت گردشگری, 6(16), 91-115. doi: 10.22054/tms.2012.5092fa_IR
dc.identifier.issn2322-3294
dc.identifier.issn2476-597X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/tms.2012.5092
dc.identifier.urihttp://tms.atu.ac.ir/article_5092.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/108340
dc.description.abstractدر مقاله پیش رو، موضوع وفاداری الکترونیکی با تاکید بر تاثیر متغیرهای مستقل کیفیت الکترونیکی ادراک شده، ارزش الکترونیکی ادراک شده نگرش به خرید الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی نگرشی بر متغیر وابسته وفاداری الکترونیکی رفتاری در میان کاربران وب سایت شرکت توسعه گردشگری مورد تحقیق قرار گرفته است. برای محاسبات آن از روش های تحلیل عاملی و رگرسیون استفاده شده است. نمونه گیری با توزیع پرسشنامه الکترونیکی به صورت آن لاین و تصادفی در بین 625 نفر از 900 نفر جامعه ی آماری که خریدار آن لاین تورهای داخلی و خارجی شرکت در سراسر ایران می باشند صورت گرفته است. مهمترین هدف پژوهش حاضر تحلیل میزان تاثیر عوامل فوق بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی است. نتایج حاصل شده با استفاده از روشهای تحلیل عاملی اکتشافی و رگرسیون خطی نشان داد که هر چهار متغیر مورد تحقیق دارای تاثیر مستقیم و مثبت بر متغیر وابسته وفاداری الکترونیکی می باشند. در این میان کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک شده دارای بیشترین تاثیر بر متغیر وابسته بود. این نتایج به همراه دیگر نتایج تشریح شده در تحقیق می تواند زمینه های بالقوه علمی و کاربردی را در راستای شناخت بیشتر مشتریان و افزایش سهم بازار به همراه داشته باشد.fa_IR
dc.format.extent512
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت گردشگریfa_IR
dc.relation.ispartofTourism Management Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/tms.2012.5092
dc.subjectوفاداری الکترونیکیfa_IR
dc.subjectکیفیت الکترونیکی ادراک شدهfa_IR
dc.subjectارزش الکترونیکی ادراک شدهfa_IR
dc.subjectنگرش نسبت به خرید الکترونیکیfa_IR
dc.subjectوفاداری الکترونیکی نگرشیfa_IR
dc.subjectتحلیل عاملی اکتشافیfa_IR
dc.titleعوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentهیئت علمی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue16
dc.citation.spage91
dc.citation.epage115


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد