مرور دوره 5, شماره 13 بر اساس موضوع "تصمیم گیری چند شاخصه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2010-11-22)صنعت گردشگری از مهمترین منابع کسب درآمد کشورهای جهان است و در قرن 21 به تدریج به عنوان دومین صنعت مهم دنیا بر شمرده می شود. به همین دلیل برای دستیابی به سهم بیشتری در بازار جهانی باید به دنبال راه کارهایی منطقی و ایجاد یک ...



