دوره 15, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2023-12-22)هدف: از میانه دهۀ ۵۰ میلادی تا کنون، مباحث زیادی در خصوص تجربۀ مشتری، اعم از اندازهگیری تجربه، اثر آن بر وفاداری و برند و... بررسی شده است. هدف این پژوهش بررسی سیستماتیک، بهمنظور شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر ...
-
مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2023-12-22)هدف: در بازاریابی بهخصوص بازاریابی پوشاک، ابزار بصری مانکن، بهعنوان بخشی از ویترین فروشگاه، در جلب توجه مشتریان نقش مهمی را ایفا میکند. تأثیر مانکنها در ارزیابی مشتریان از پوشاک، مشخص نیست و مطالعهای بر اساس تجربه ...
-
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2023-12-22)هدف: در سالهای اخیر نقش و اهمیت مسئولیت اجتماعی در موفقیت سازمانها، توجه مدیران را به خود جلب کرده است. در اثر فشار ذینفعان برای توجه بیشتر به مسئولیت اجتماعی در بنگاهها، از مدیران خواسته میشود که برنامههای اجتماعی ...
-
فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2023-12-22)هدف: کی از موضوعات جدیدی که در سالهای اخیر توجه محققان را به خود جلب کرده، رفتارهای انحرافی بازاریابی است. این رفتارها روزبهروز در حال گسترش است و میتواند تمامی ابعاد کسبوکار را تحت تأثیر قرار دهد. اهمیت مطالعه رفتارهای ...



