• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت راهبردی و آینده‌پژوهی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت راهبردی و آینده‌پژوهی
    • دوره 6, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری (مورد مطالعه: مشتریان نرم‌افزار راهکاران ابری (ERP) شرکت همکاران سیستم)

    (ندگان)پدیدآور
    پورابراهیمی, علیرضایزدان‌پناه, احمدعلیگرزین, محمدامین
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.509 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    رایانش ابری فناوری نوینی است که به‌طوری چشمگیر مورد توجه دنیای فناوری اطلاعات قرار گرفته است. یکی از سیستم‌های مبتنی بر فناوری رایانش ابری، سیستم راهکاران ابری است که به عنوان مدل نوین ارائه خدمات در حال فعالیت است. هدف اصلی از این تحقیق، ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری شرکت همکاران سیستم است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، پیمایشی‌–توصیفی است. داده‌های پژوهش به وسیله پرسشنامه محقق‌ساخته گردآوری شد که براساس آن کیفیت خدمات‌رسانی شامل چهار مؤلفه سرعت، دقت، امنیت و پیوستگی به‌عنوان شاخصه‌های اصلی پذیرش سرویس مبتنی بر رایانش ابری مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این تحقیق، کلیه شرکت‏هایی است که از خدمات پردازش ابری شرکت همکاران سیستم استفاده می‏‌کنند. در حال حاضر حدود 100 سازمان به شکلی مستقیم از خدمات این شرکت بهره می‏‌گیرند. نتایج پژوهش نشان داد مدل بررسی‌شده، تا 57/5 درصد می‌تواند بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان را در شرکت همکاران سیستم تضمین کند. در این مدل متغیر سرعت (0/203) در مقایسه با دیگر متغیرها بالاترین ضریب تأثیر دارد و پس ‌از آن، امنیت (0/148) مؤثرترین متغیر بر بهبود کیفیت در مدل است. سرانجام دقت (0/133) و در پایان، پیوستگی (0/047) به ترتیب، در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.
    کلید واژگان
    امنیت
    برنامه‌ریزی منابع سرمایه‌ای
    پیوستگی
    رایانش ابری
    سرعت
    کیفیت خدمات‌رسانی

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2023-12-22
    1402-10-01
    ناشر
    موسسه آموزش عالی طلوع مهر
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، گروه مدیریت، دانشکده مدیریت و اقتصاد، واحد کرج، دانشگاه آزاد اسلامی، کرج، ایران
    استادیار، گروه پژوهش‌های آماری و فناوری اطلاعات، مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش، تهران، ایران
    گروه تحقیق و توسعه همکاران سیستم

    URI
    https://journal.tolouemehr.ac.ir/article_187738.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1064978

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب