• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت راهبردی و آینده‌پژوهی
    • دوره 6, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت راهبردی و آینده‌پژوهی
    • دوره 6, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برندهای پوشاک ایرانی از منظر ذی‌نفعان

    (ندگان)پدیدآور
    شیراوند, مهتابحسینی‌پور, سیداحسان
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.929 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برندهای پوشاک ایرانی از منظر ذی‌نفعان است. نوع پژوهش اکتشافی است و روش به صورت توصیفی - پیمایشی است. جامعه پژوهش شامل 15 نفر از صاحبان و نخبگان پوشاک برند ایرانی در شهر تهران بود که به هدفمند انتخاب شدند. برای تجزیه و تحلیل از مدل‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره و مدل AHP در نرم‌افزار Expert choice استفاده شد. نتیجه حاکی از آن است که 1. عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برندهای پوشاک ایرانی شامل پارچه مرغوب، دوخت، رنگ، طرح و نقش، برش، مواد – متریال، دوام، ماشین‌آلات مدرن، خدمات پس از فروش است؛ 2. از بین برندهای پوشاک مورد مطالعه، برند پوشاک هاکوپیان در ارزش پارچه مرغوب، اپراتور‌های ماهر، برند پوشاک سله بن در ارزش دوخت، طرح و نقش، مواد - متریال، زیپ، طراحان ممتاز، صادرات، برند پوشاک بادی اسپینر در ارزش ثبات رنگ، دکمه و چاله دکمه از امتیاز بالایی برخوردار هستند؛ 3. باارزش‌ترین برند‌های پوشاک ایرانی به ترتیب اولویت سله بن، گارودی، بادی اسپینر، تولیکا، هاکوپیان، سارک، پاتن جامه، ال سی من، هالیدی، ماکسیم، ایران برک، نوین چرم، چرم مشهد، نیکوتن پوش، آر ان اس بوده‌اند.
    کلید واژگان
    ارزش ویژه برند
    برند
    پوشاک ایرانی

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2023-08-23
    1402-06-01
    ناشر
    موسسه آموزش عالی طلوع مهر
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه طلوع مهر، قم، ایران
    . استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه طلوع مهر، قم، ایران

    URI
    https://journal.tolouemehr.ac.ir/article_186669.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1064972

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب