• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Studies in Learning and Teaching English
    • Volume 11, Issue 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Studies in Learning and Teaching English
    • Volume 11, Issue 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Mobile-mediated Dynamic Assessment and EFL Learners’ L2 Grammar Knowledge

    (ندگان)پدیدآور
    Rezaei, AfroozBehjat, FatemehBagheri, Mohammad Sadegh
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    864.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Original Research Paper
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2022-03-01
    1400-12-10
    ناشر
    Islamic Azad University-Shiraz Branch
    سازمان پدید آورنده
    Department of English, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran
    Department of English, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran
    Department of English, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran

    شاپا
    2251-8541
    2476-7727
    URI
    https://jslte.shiraz.iau.ir/article_703643.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1052666

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب