دوره 18, شماره 62
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسه علمی نشریه،سال هجدهم، شماره62، پاییز 1402
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2023-06-22)
-
پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2023-06-22)هدف اصلی پژوهش حاضر این است که قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدلکسبوکار دایرهای را از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) پیشبینی کند. جامعه آماری پژوهش حاضر، مشتریان/گردشگرانی هستند ...
-
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2023-06-22)پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات توسعهای میباشد که با روش کیفی انجام میشود. جامعه آماری در فاز کیفی شامل مدیران شرکت های تسهیل گر گردشگری پزشکی و مدیران بخش پذیریش بیماران بین المللی بیمارستان های شهر تهران میباشد ...
-
طراحی مدل هوشمندی برند در استارتآپهای گردشگری: رویکردی آمیخته
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2023-06-22)هدف از انجام این پژوهش ارائه مدل هوشمندی برند گردشگری در استارتآپهای گردشگری و آزمون اعتبار آن مدل بود. در بخش کیفی از رویکرد نظریه دادهبنیاد استفاده شد. در این بخش، با استفاده از روش نمونهگیری گلولهبرفی با 6 نفر از ...
-
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2023-06-22)امروزه، مشتری مداری یکی از مهمترین شاخصهای بازاریابی درنظام گردشگری است. از سوی دیگر، یکی از به روزترین و کارآمدترین برنامهها یا راهبردهای جذب، حفظ و جلب رضایت مشتری، مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری است. از اینرو، شناخت ...
-
تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2023-06-22)این پژوهش با هدف شناسایی عقلانیت حاکم بر سند چشم انداز گردشگری ایران صورت گرفته است. برنامه ریزی گردشگری به دلیل تحولات حوزه پارادایم های فلسفی و جامعه شناختی در دهه های اخیر، تغییرات قابل توجهی را تجربه نموده است. پژوهش ...



