همگونیهای محصولات رسانهای با جهتگیریهای سیاست خارجی آمریکا در موضوع ایران هراسی
(ندگان)پدیدآور
فوزی, یحییفرخی, رضانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
سؤال اصلی این پژوهش این است که همگونی محصولات رسانهای آمریکا درباره ایران با جهتگیریهای سیاست خارجی آمریکا درباره ایران به چه میزان است؟ فرضیه اصلی مقاله این است که سیاست خارجی آمریکا در مقابل ایران تأثیر جدی بر تصویر ایران در محصولات رسانهای آمریکایی دارد که تلاش میکنیم به اثبات آن بپردازیم. برای بررسی موضوع محصولات تصویری در سالهای 1990-2013 تحلیل میگردد و محورهای مشترک آنها را با محورهای سیاست خارجی آمریکا در موضوع ایران مورد تطبیق قرار خواهیم داد.
کلید واژگان
محصولات رسانهای غربسیاست خارجی آمریکا
ایران هراسی
شماره نشریه
7تاریخ نشر
2013-12-221392-10-01
ناشر
انجمن علمی انقلاب اسلامی ایرانسازمان پدید آورنده
عضو هیئت علمی دانشگاه بینالمللی امام خمینی+.کارشناسی ارشد دانشگاه بینالمللی امام خمینی




