مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس موضوع "کیفیت تجربه ارتباطی مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)کیفیت تجربه ارتباطی مشتری، در بر دارنده درک مشتری و قضاوت برجسته وی بوده، موجب مزیت رقابتی پایدار گردیده و در اعتماد به برند موثر بوده و در نهایت رفاه ذهنی را که به انواع ارزیابی های افراد از زندگیشان اعم از مثبت و منفی ...



