دوره 9, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی ساختار مفهومی پژوهشهای مسئولیت اجتماعی شرکتی از طریق تجزیهوتحلیل همواژگانی
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2022-09-23)مطالبهگری از سازمانها برای رفتار مسئولانه در قبال جامعه موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری آنها بر محورهای تشکیلدهندة توسعة پایدار، یعنی اقتصاد و جامعه و محیط زیست، در دهههای پایانی قرن بیستم شدت گرفته و سبب شده ...
-
تأثیر سرمایۀ اجتماعی و دانش جمعی بر هوش تجاری و چابکی سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملی شهر زاهدان)
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2022-09-23)سرمایة اجتماعی نقش مهمی در جذب مشتری و ایجاد تصویر مطلوب از برند و خدمات دارد. چون شرکتها در کسبوکارهای خدماتی به طور مستقیم مورد قضاوت مشتریاناند، هر گونه اقدام در جهت بالا بردن سرمایة اجتماعی شرکت بر میزان جذب مشتریان ...
-
طراحی مدل سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای دولتی (همسو با سند چشمانداز و سیاستهای اقتصاد مقاومتی)
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2022-09-23)هدف کلی این پژوهش طراحی مدلسرمایة اجتماعی همسو با سندچشمانداز و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی برای بهرهمندی سازمانهای دولتیایران، با مطالعة موردی وزارت راهوشهرسازی، بود. در این تحقیق با استفاده از روشهای ...



