دوره 15, شماره 57
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطه بین هوش فرهنگی و تعهد سازمانی کتابداران (مورد مطالعه کتابخانههای دانشکدهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2022-08-23)هدف: هدف اصلی این پژوهش، بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و تعهد سازمانی کتابداران در کتابخانه های دانشکدهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی تهران است.روش پژوهش: پژوهش حاضر یک مطالعه پیمایشی- توصیفی[1] و از نوع ...
-
خلق تابآوری پویا در مقابله با بحران کرونا در میان کتابداران نهاد کتابخانههای عمومی کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2022-08-23)هدف: ارائۀ مدل خلق تابآوری پویا، در مقابله با بحران کرونا در در میان کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.روش پژوهش: در پژوهش حاضر از روش فراترکیب و از پرسشنامه 42 سؤالی حاصل از روش دلفی استفاده شدهاست. روایی ...
-
تبیین رابطه آموزش سواد رسانه ای با خلاقیت و توسعه یادگیری الکترونیکی دانش آموزان( مطالعه موردی: شهر دورود)
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2022-08-23)هدف: این پژوهش با هدف تبیین رابطه آموزش سواد رسانه ای با خلاقیت و توسعه یادگیری الکترونیکی دانش آموزان پسر پایه نهم شهر دورود به انجام رسیده است.روش پژوهش: روش پژوهش حاضر توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری ...
-
واکاوی تأثیرگذاری بازاریابی محتوایی بر قابلیتهای پویایی سازمانها (مطالعه موردی: نهاد کتابخانههای عمومی کشور)
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2022-08-23)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیرگذاری بازاریابی محتوایی بر قابلیت های پویایی سازمانهادر نهاد کتابخانههای عمومی کشور انجام شده است.روش پژوهش: این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر رویکرد، پژوهشی پیمایشی- توصیفی است. ...
-
ارائه الگوی بین المللیسازی نهاد کتابخانه ها با تأکید بر ابعاد مدیریت تحول
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2022-08-23)هدف: بین المللی شدن سازمانها یکی از ارکان توجه به تحول و توسعه در کشورهای مختلف میباشد که نهاد کتابخانه ها به عنوان یک سازمان علمی نیز از این قاعده مستنثی نیست. لذا در این راستا هدف تحقیق حاضر ارایه الگوی بین المللیسازی ...
-
تأثیر شبکههای اجتماعی بر توسعه سواد اطلاعاتی جوانان عضو کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی)
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2022-08-23)هدف: تعیین تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر توسعه سواد اطلاعاتی جوانان است.روش پژوهش: این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری داده از نوع توصیفی-پیمایشی است. برای جامعه آماری، جوانان 18 تا 35 سال عضو کتابخانه در ...



