نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنوروزی یامچلو, آرزوfa_IR
dc.contributor.authorجودکی, عزت الهfa_IR
dc.contributor.authorحیدری نسب, امیرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:42:02Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:42:02Z
dc.date.available1399-07-08T20:42:02Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:42:02Z
dc.date.issued2018-08-23en_US
dc.date.issued1397-06-01fa_IR
dc.date.submitted2017-12-13en_US
dc.date.submitted1396-09-22fa_IR
dc.identifier.citationنوروزی یامچلو, آرزو, جودکی, عزت اله, حیدری نسب, امیر. (1397). بررسی تاثیر تغییر دبی بر روی چگونگی عملکرد فلر با استفاده از مدلسازی به کمک دینامیک سیالات محاسباتی( CFD ). فصلنامه علمی ترویجی فرآیند نو, 13(62), 21-37.fa_IR
dc.identifier.issn1735-6466
dc.identifier.urihttp://www.farayandno.ir/article_40524.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/93951
dc.description.abstractدینامیک سیلات محاسباتی (CFD ) ابزار عددی مناسبی برای حل معادلات پیچیده جریان سیال، انتقال حرارت و واکنش شیمیایی مانند مساله فلر است. در این تحقیق تاثیر تغییر دبی بر روی چگونگی عملکرد فلر یکی از پالایشگاههای نفت ایران در محدوده دبی واقعی 4000 پوند در ساعت با استفاده از مدلسازی به کمک CFD با نرم افزار انسیس فلوئنت ورژن 16.0 مورد مطالعه قرار گرفته است و همچنین هندسه و مش بندی سیستم توسط نرم افزار گمبیت 2.4.6 انجام شده است تا اثر تغییرات دبی گازهای خروجی روی دمای شعله، طول شعله، پروفایل غلظت گونه های حاصل از احتراق و الگوی جریان آشفته در شعله مورد بررسی قرار گیرد. محاسبات به صورت دو بعدی با شرط تقارن محوری می‌باشد که از مدل اغتشاش k-ε استاندارد، مدل احتراق Non-Premixed Combustion، الگوریتم SIMPLE بر پایه فشار و حالت پایا استفاده شده و همچنین از اثرات باد صرف نظر شده استfa_IR
dc.format.extent1554
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherشرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی ترویجی فرآیند نوfa_IR
dc.relation.ispartofFarayandnoen_US
dc.subjectتغییر دبیfa_IR
dc.subjectفلرfa_IR
dc.subjectمدلسازیfa_IR
dc.subjectدینامیک سیالات محاسباتیfa_IR
dc.subjectدینامیک سیالات محاسباتی (CFD)fa_IR
dc.titleبررسی تاثیر تغییر دبی بر روی چگونگی عملکرد فلر با استفاده از مدلسازی به کمک دینامیک سیالات محاسباتی( CFD )fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی ترویجیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مهندسی شیمی- واحد علوم و تحقیفات تهران- دانشگاه آزاد اسلامی- تهران- ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه اراک، دانشکده فنی و مهندسی، گروه مهندسی شیمی، کد پستی 8349-8-38156، اراک، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مهندسی شیمی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue62
dc.citation.spage21
dc.citation.epage37


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد