نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفرجاد, جلالfa_IR
dc.contributor.authorوحدت زاد, محمد علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:38:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:38:47Z
dc.date.available1399-07-08T20:38:47Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:38:47Z
dc.date.issued2019-03-21en_US
dc.date.issued1398-01-01fa_IR
dc.date.submitted2018-12-08en_US
dc.date.submitted1397-09-17fa_IR
dc.identifier.citationفرجاد, جلال, وحدت زاد, محمد علی. (1398). بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری ایران و ارائه راهکارهای جهت ارتقاء (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهر تهران). جغرافیا و روابط انسانی, 1(4), 163-187.fa_IR
dc.identifier.issn2645-3851
dc.identifier.urihttp://www.gahr.ir/article_87101.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/92758
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف شناسایی و اولویت بندی انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بر اساس ابعاد پنجگانه مدل سروکوال به انجام رسید . این تحقیق، از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ رویکرد توسعه ای می باشد.در این تحقیق ، مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی در شهر تهران به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شدند که تعداد آنها بیش از ۱۰۰ هزار نفر بود. بر اساس جدول کرجسی و مورگان ، برای جوامعی با حجم بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر ، به حداقل ۳۸۴ نفر نمونه آماری نیاز می باشد که در این تحقیق سعی شد از طریق روش نمونه برداری خوشه ای با حجم برابر ، فرایند نمونه گیری انجام شود.همچنین در این تحقیق از سه پرسشنامه محقق ساز جهت شناسایی، غربالگری انتظارات مشتریان، از روش های تجزیه و تحلیل توصیفی (فراوانی) و استنباطی (آزمون کولموگراف -اسمیرنوف و تحلیل عاملی تائیدی)استفاده شد. در این فاز جهت انجام آزمونهای لازمه ، از نرم افزار های EXCEL-SPSS-LISREL بهره گرفته شد.<br /> علاوه بر این ، در فاز دستیابی به وزن و اولویت موارد ، از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی استفاده شد و جهت انجام محاسبات آن نیز،نرم افزارEXPERT CHOICE . سر انجام نتایج تحقیق منجر به شناسایی ۱۴ انتظار خدمتی در قالب ۵ بعد کلی شدو وزن نسبی و اولویت بندی آنها تعیین گردید.fa_IR
dc.format.extent575
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherآئیژ عزمیfa_IR
dc.relation.ispartofجغرافیا و روابط انسانیfa_IR
dc.relation.ispartofGeography and Human Relationshipsen_US
dc.subjectانتظارات مشتریfa_IR
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریfa_IR
dc.titleبررسی عوامل تأثیرگذار بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری ایران و ارائه راهکارهای جهت ارتقاء (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهر تهران)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentمرکز آموزش عالی امام جواد(ع)fa_IR
dc.contributor.departmentهیات علمی دانشگاه یزدfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue4
dc.citation.spage163
dc.citation.epage187


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد