دوره 10, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)هدف از پژوهش حاضر طراحی مولفههای شکل دهنده تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور بود؛ پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ نحوه گرداوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی بود که در دو مرحله کیفی و ...
-
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)هدف از تحقیق حاضر شناسایی پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش بود. این تحقیق با شیوه کیفی و با رویکرد تحلیل تماتیک انجام شد که از لحاظ هدف کاربردی و با ماهیت اکتشافی بود. جامعه آماری متشکل از کلیه صاحبنظران رشته ...
-
واکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)علیرغم، افزایش آگاهی عمومی مردم درباره عوارض و پیامدهای ناشی از بیتحرکی، براساس شواهد موجود فقط درصد کمی از جامعه دانشگاهی کشور از برنامههای ورزشی دانشگاهها استقبال میکنند، لذا هدف از پژوهش حاضر واکاوی عوامل زمینهای ...
-
بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)هدف از این تحقیق بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 بود. روش تحقیق کیفی و از نوع تحلیل محتوی بود.جامعه آماری شامل کلیهی رسانههای نوشتاری، تصویری، صوتی فارسی زبان بودند که اخبار ...
-
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)این پژوهش با هدف تاثیر سیاست سازمانی برخلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای انجام شد. جامعه آماری پژوهش، کارکنان وزارت ورزش و جوانان به تعداد 1171 نفر بودند. نهایت تعداد 350 ...
-
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)تحقیق حاضر به منظور مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک انجام گرفت. تحقیق حاضر از نظر روششناسی، از نوع مطالعات آمیخته (کمی و کیفی) است. جامعه آماری شامل خبرگان و متخصصین مدیریت ورزشی آشنا به حوزه کسب و ...
-
کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیونهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانهشناسی»
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)آرمها از رمزگانهای نشانهای نوشتاری و تصویری ساخته میشوند تا بتوانند برای هر سازمانی هویتساز باشند، یعنی به این منظور که آرم نشانه چیزی، کسی یا سازمانی شود، رمزگان نوشتاری یا تصویری، نشان، نماد یا چیزی باید به وسیله طراح ...
-
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی شبکهای بر برند ارتقاء و نگهداشت کالاهای ورزشی خارجی انجام گردید. که از لحاظ هدف، تحقیقی کاربردی است. جامعهی آماری این پژوهش، شامل کلیه استفادهکنندگان کالای ورزشی خارجی در شهر ...
-
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی
(دانشگاه پیام نور, 2021-08-23)هدف از انجام تحقیق حاضر طراحی الگویی به منظور شناخت عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در عرصه ورزش قهرمانی بود. جامعه آماری تحقیق را صاحبنظران و متخصصان آگاه به موضوع اعم از مدیران و کارشناسان اقتصادی و ورزشی، اساتید ...



