دوره 13, شماره 26

 

ارسال های اخیر

  • نگاشت مفهومی رفتار کارآفرینانه کارکنان در سازمان های دولتی (رویکرد علم سنجی) 

    عباسی, حمیدرضا؛ حسینی نیا, غلامحسین؛ داوری, علی (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2021-12-22)
    توجه به کارآفرینی در سازمان ها در سال های اخیر اهمیت فزاینده ای داشته است. غالب محققان این حوزه به دنبال چرایی و چگونگی توسعه رفتارهای کارآفرینانه کارکنان بوده و اذعان دارند این مقوله عامل مؤثری در سودآوری سازمان‌‌هاست. ...

  • ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته 

    زاهدی, حمید؛ متانی, مهرداد؛ قلی پور کنعانی, یوسف؛ مهرآرا, اسدالله (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2021-12-22)
    هدف اصلی این پژوهش طراحی مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی است. با توجه به اینکه هدف این پژوهش، روش تحقیق آمیخته مورد استفاده قرار گرفته است. در بخش کیفی، استفاده از روش تحقیق مطالعه موردی و مصاحبه نیمه ساختارمند با ...

  • بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی 

    حسن نژاد, حجت؛ کیهان, جواد؛ حسنی, محمد؛ سامری, مریم (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2021-12-22)
    هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه کارتیمی و یادگیری سازمانی با تعالی سازمانی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای و چابکی سازمان می‌باشد. پژوهش، از اجرای پژوهش توصیفی- همبستگی و از نظر نوع مدل معادلات ساختاری است. جامعه آماری کارکنان حوزه ...

  • ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی 

    موسی زاده, مهدی؛ باقرزاده, محمدرضا؛ طبری, مجتبی؛ بالویی جامخانه, عزت الله (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2021-12-22)
    مدیریت جهادی برگرفته از الگوی مدیریت اسلامی و توام با روحیه جهادی است که در گام دوم انقلاب و در شرایط حساس کنونی، نقش کلیدی و حیاتی دارد. هدف از این پژوهش ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی ...

  • شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو 

    فصیح, الهام؛ روح الامینی, مهدی؛ قلی پور, شهربانو (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2021-12-22)
    خرید ناگهانی ریشه در رفتار مصرف‌کننده دارد و از مفاهیم ارزشمند محیط بازار محسوب ‌‌‌‌‌‌می‌شود‌؛ زیرا مدیران بازاریابی با شناسایی محرک‌های تأثیرگذار بر خرید ناگهانی می‌توانند فروش و سودآوری خود را افزایش دهند. هدف این تحقیق ...

  • طراحی الگوی یکپارچه اختلالات-ریسک مالی در زنجیره تامین ناب با رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد 

    انوری, علیرضا؛ مقیمی, روح الله؛ ملا علی زاده, صابر (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2021-12-22)
    با توجه به اهمیت فزاینده موضوع اختلال و ریسک در زنجیره تأمین در سالهای اخیر به طور عام و کارخانجات سیمان به شکلی خاص(به دلیل ماهیت و نوع فعالیت) با مخاطرات مختلفی همراه بوده است. بر همین اساس، هدف این تحقیق طراحی الگوی ...

  • طراحی و اعتباریابی پرسشنامه دی ان ای سازمانی 

    اردلان, محمدرضا؛ نیازآذز, مرضیه؛ عرفانی زاده, فریبرز (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2021-12-22)
    با توجه به نقش و اهمیت ساختار سازمانی به عنوان یکی از اجزای مهم و تعیین کننده کارایی در هر سازمان در راستای بهبود عملکرد نیاز به پرداختن به آن مهم جلوه می کند، با درک این مهم پژوهش حاضر با هدف بررسی ساختار عاملی پرسشنامه ...