دوره 2, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
(کمیته ملی المپیکN.O.C, 2021-02-19)هدف این مقاله تعیین و اولویتبندی رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان فروشگاههای ورزشی آدیداس و پوما میباشد. روش انجام تحقیق توصیفی است. مشتریان فروشگاههای ورزشی آدیداس و پوما به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته ...
-
بررسی نقش شاخص های فرهنگ سازمانی در ارتقای مدیریت دانش کارکنان رسانه های ورزشی
(کمیته ملی المپیکN.O.C, 2021-02-19)هدف از این مقاله، بررسی نقش شاخصهای فرهنگ سازمانی در ارتقای مدیریت دانش کارکنان رسانههای وزشی استان گیلان است. پژوهش حاضر توصیفی و کاربردی است. 130 نفر از کارکنان رسانه ای در حوزه ورزش استان گیلان به عنوان نمونه انتخاب ...
-
بررسی اثربخشی آموزش مسئولیت شخصی- اجتماعی(TPSR) بر اشتیاق ورزشی و خودکارآمدی ورزشی در ورزشکاران نوجوان
(کمیته ملی المپیکN.O.C, 2021-02-19)هدف این مقاله بررسی اثربخشی آموزش مسئولیت شخصی- اجتماعی بر اشتیاق ورزشی و خودکارآمدی ورزشی در ورزشکاران نوجوان است. روش تحقیق به صورت نیمهتجربی و از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری را کلیه ورزشکاران نوجوان تیمهای ...
-
شناسایی راهبردهای رسانهای به منظور افزایش نشاط اجتماعی مبتنی بر ورزش
(کمیته ملی المپیکN.O.C, 2021-02-19)ناین مقاله با هدف شناسایی راهبردهای رسانهای به منظور افزایش نشاط اجتماعی مبتنی بر موضوعات و اخبار ورزشی انجام شد. بدین منظور از روش نظریه برخاسته از دادهها شامل سه مرحله کدگذاری باز، محوری و گزینشی استراوس و کوربین استفاده ...



