نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorباغانی پور, هادیfa_IR
dc.contributor.authorباغانی پور, هادیfa_IR
dc.contributor.authorحسینی, سید علیfa_IR
dc.contributor.authorحسینی, سید علیfa_IR
dc.contributor.authorآقایان, ایمانfa_IR
dc.contributor.authorآقایان, ایمانfa_IR
dc.date.accessioned1399-11-30T05:36:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-18T05:36:33Z
dc.date.available1399-11-30T05:36:33Zfa_IR
dc.date.available2021-02-18T05:36:33Z
dc.date.issued2021-01-20en_US
dc.date.issued1399-11-01fa_IR
dc.date.submitted2020-06-21en_US
dc.date.submitted1399-04-01fa_IR
dc.identifier.citationباغانی پور, هادی, باغانی پور, هادی, حسینی, سید علی, حسینی, سید علی, آقایان, ایمان, آقایان, ایمان. (1399). ارزیابی آزمایشگاهی تاثیر میان لایه مستهلک کننده ترک بر مشخصات مکانیک شکست مخلوط های آسفالتی. مهندسی زیر ساخت های حمل و نقل, 6(4)doi: 10.22075/jtie.2020.20677.1462fa_IR
dc.identifier.issn2423-5350
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22075/jtie.2020.20677.1462
dc.identifier.urihttps://jtie.semnan.ac.ir/article_4588.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/718444
dc.description.abstractامروزه با توجه به کمبود منابع انرژی، نقش اقتصادی و زیست محیطی استفاده مجدد از مصالح آسفالتی بازیافتی بر کسی پوشیده نیست. یکی از کاربردهای مصالح بازیافتی استفاده در لایه های مختلف روسازی‌های آسفالتی می‌باشد. با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین رایج بودن ترک های انعکاسی در روسازی های آسفالتی که بر روی روسازی های قدیمی اجرا می شوند، در این پژوهش مشخصات مکانیک شکست تیرچه های آسفالتی با 4 نوع میان لایه مختلف (آسفالت ماسه ای، اساس تثبیت شده با سیمان، آسفالت بازیافتی و آسفالت بازیافتی تثبیت شده با قیر) و سه حالت قرارگیری ترک در نمونه (ترک میانی، ترک کناری و ترک دوگانه) با استفاده از آزمون خمش سه نقطه-ای مورد ارزیابی قرار گرفته است. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر نوع میان‌لایه بر سرعت و نرخ رشد ترک‌های انعکاسی بوده است. نتایج این تحقیق نشان دهنده عملکرد مناسب میان لایه آسفالت بازیافتی تثبیت شده با قیر نسبت به بقیه میان لایه ها می‌باشد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه سمنانfa_IR
dc.publisherSemnan Universityen_US
dc.relation.ispartofمهندسی زیر ساخت های حمل و نقلfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Transportation Infrastructure Engineeringen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22075/jtie.2020.20677.1462
dc.subjectمیان لایه مستهلک کننده ترکfa_IR
dc.subjectآسفالت بازیافتیfa_IR
dc.subjectاساس تثبیت شده با سیمانfa_IR
dc.subjectآسفالت ماسه ایfa_IR
dc.subjectمکانیک شکستfa_IR
dc.titleارزیابی آزمایشگاهی تاثیر میان لایه مستهلک کننده ترک بر مشخصات مکانیک شکست مخلوط های آسفالتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی‌ارشد راه‌وترابری، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی‌ارشد راه‌وترابری، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue4
nlai.contributor.orcid0000-0002-7361-3882


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد