| dc.contributor.author | باغانی پور, هادی | fa_IR |
| dc.contributor.author | باغانی پور, هادی | fa_IR |
| dc.contributor.author | حسینی, سید علی | fa_IR |
| dc.contributor.author | حسینی, سید علی | fa_IR |
| dc.contributor.author | آقایان, ایمان | fa_IR |
| dc.contributor.author | آقایان, ایمان | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-11-30T05:36:33Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2021-02-18T05:36:33Z | |
| dc.date.available | 1399-11-30T05:36:33Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2021-02-18T05:36:33Z | |
| dc.date.issued | 2021-01-20 | en_US |
| dc.date.issued | 1399-11-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2020-06-21 | en_US |
| dc.date.submitted | 1399-04-01 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | باغانی پور, هادی, باغانی پور, هادی, حسینی, سید علی, حسینی, سید علی, آقایان, ایمان, آقایان, ایمان. (1399). ارزیابی آزمایشگاهی تاثیر میان لایه مستهلک کننده ترک بر مشخصات مکانیک شکست مخلوط های آسفالتی. مهندسی زیر ساخت های حمل و نقل, 6(4)doi: 10.22075/jtie.2020.20677.1462 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2423-5350 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22075/jtie.2020.20677.1462 | |
| dc.identifier.uri | https://jtie.semnan.ac.ir/article_4588.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/718444 | |
| dc.description.abstract | امروزه با توجه به کمبود منابع انرژی، نقش اقتصادی و زیست محیطی استفاده مجدد از مصالح آسفالتی بازیافتی بر کسی پوشیده نیست. یکی از کاربردهای مصالح بازیافتی استفاده در لایه های مختلف روسازیهای آسفالتی میباشد. با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین رایج بودن ترک های انعکاسی در روسازی های آسفالتی که بر روی روسازی های قدیمی اجرا می شوند، در این پژوهش مشخصات مکانیک شکست تیرچه های آسفالتی با 4 نوع میان لایه مختلف (آسفالت ماسه ای، اساس تثبیت شده با سیمان، آسفالت بازیافتی و آسفالت بازیافتی تثبیت شده با قیر) و سه حالت قرارگیری ترک در نمونه (ترک میانی، ترک کناری و ترک دوگانه) با استفاده از آزمون خمش سه نقطه-ای مورد ارزیابی قرار گرفته است. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر نوع میانلایه بر سرعت و نرخ رشد ترکهای انعکاسی بوده است. نتایج این تحقیق نشان دهنده عملکرد مناسب میان لایه آسفالت بازیافتی تثبیت شده با قیر نسبت به بقیه میان لایه ها میباشد. | fa_IR |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه سمنان | fa_IR |
| dc.publisher | Semnan University | en_US |
| dc.relation.ispartof | مهندسی زیر ساخت های حمل و نقل | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Transportation Infrastructure Engineering | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22075/jtie.2020.20677.1462 | |
| dc.subject | میان لایه مستهلک کننده ترک | fa_IR |
| dc.subject | آسفالت بازیافتی | fa_IR |
| dc.subject | اساس تثبیت شده با سیمان | fa_IR |
| dc.subject | آسفالت ماسه ای | fa_IR |
| dc.subject | مکانیک شکست | fa_IR |
| dc.title | ارزیابی آزمایشگاهی تاثیر میان لایه مستهلک کننده ترک بر مشخصات مکانیک شکست مخلوط های آسفالتی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی کارشناسیارشد راهوترابری، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی کارشناسیارشد راهوترابری، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار، دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار، دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شاهرود | fa_IR |
| dc.citation.volume | 6 | |
| dc.citation.issue | 4 | |
| nlai.contributor.orcid | 0000-0002-7361-3882 | |