نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعسگری, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:16:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:16:48Z
dc.date.available1399-07-08T19:16:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:16:48Z
dc.date.issued2018-11-22en_US
dc.date.issued1397-09-01fa_IR
dc.date.submitted2018-04-29en_US
dc.date.submitted1397-02-09fa_IR
dc.identifier.citationعسگری, محمدرضا. (1397). اثر کارکردهای مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد کیفیت و عملکرد نوآوری. مدیریت استاندارد و کیفیت, 8, 30-37.fa_IR
dc.identifier.issn2345-3311
dc.identifier.urihttp://www.jstandardization.ir/article_81590.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/63125
dc.description.abstractمدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد ارتباطات یک بحث بسیار مهم در ادبیات است، ارتباط عملکرد کیفیت و مدیریت کیفیت فراگیر در مطالعات زیادی تأیید شده اند، اما یافته ها در مورد عملکرد نوآوری دارای تناقض است. با این حال اکثر صاحب نظران اهمیت فعالیت های مدیریت کیفیت فراگیر روی پیامدهای عملکرد را بیان نموده اند. هدف اصلی این مطالعه بررسی این است که آیا فعالیت های مدیریت کیفیت فراگیر روی کیفیت و یا عملکرد نوآوری اثر می گذارند و همچنین تعریف اجزای مؤثر روی این انواع عملکرد می باشد. بر این اساس ما ادبیات را برای توسعه فرضیات بررسی نمودیم و در جهت آزمون مدل تحقیق، داده ها را از ناحیه مارمارا جمع آوری نمودیم، و سپس روابط مثبت و با اهمیت آماری بین فعالیت های مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت و عملکرد نوآوری نشان داده شد.fa_IR
dc.format.extent384
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن تعالی کسب و کارfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت استاندارد و کیفیتfa_IR
dc.subject"مدیریت کیفیت فراگیر"fa_IR
dc.subject" عملکرد نوآوری"fa_IR
dc.subject"عملکرد کیفیت"fa_IR
dc.titleاثر کارکردهای مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد کیفیت و عملکرد نوآوریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی ترویجیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه ازاد اسلامیfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.spage30
dc.citation.epage37


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد