نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorارشادی, محمدمهدیfa_IR
dc.contributor.authorارشادی, محمدجوادfa_IR
dc.contributor.authorچرسنج, علیرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:16:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:16:47Z
dc.date.available1399-07-08T19:16:47Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:16:47Z
dc.date.issued2018-08-23en_US
dc.date.issued1397-06-01fa_IR
dc.date.submitted2018-10-22en_US
dc.date.submitted1397-07-30fa_IR
dc.identifier.citationارشادی, محمدمهدی, ارشادی, محمدجواد, چرسنج, علیرضا. (1397). طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات در ادارات خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ بر پایه مدل سروکوال و ANP. مدیریت استاندارد و کیفیت, 8, 17-32.fa_IR
dc.identifier.issn2345-3311
dc.identifier.urihttp://www.jstandardization.ir/article_79966.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/63118
dc.description.abstractدر مقاله حاضر به تجزیه‌وتحلیل وضعیت کیفیت خدمات در ادارات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پرداخته‌ایم. باتوجه به فراوانی جمعیت موردمطالعه، در ابتدا تعدادی از مشترکین را با فرمول کوکران انتخاب کرده و با مدل ارزیابی سروکوال، داده‌ها را در دو زمینه ادراک و انتظارات مشتریان گردآوری می‌کنیم. سپس کیفیت خدمات در ابعاد قابلیت اعتماد، پاسخگویی، اطمینان خاطر، همدلی و عوامل ملموس با تعریف زیرمعیارها و آزمون رگرسیون بررسی شد و با روش تحلیل شبکه‌ای، اهمیت هریک بر کیفیت ارائه خدمات ارزیابی شد. براساس نتایج، معیار پاسخگویی دارای بیشترین حساسیت برای مشترکین می‌باشد. در ادامه سه طرح بهبوددهنده بررسی شد و طبق نظرات خبرگان و معیارهای مذکور، ابعاد مختلف آن‌ها با فرایند تحلیل شبکه‌ای بررسی گردید؛ استفاده از این روش ضمن درنظرگیری تمامی معیارها و اهداف، انتخاب بهترین طرح را تسهیل می‌کند. درنهایت سوپرماتریس ارزیابی طرح‌ها محاسبه شد و بهترین طرح انتخاب گردید.fa_IR
dc.format.extent609
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن تعالی کسب و کارfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت استاندارد و کیفیتfa_IR
dc.subjectارزیابی کیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectمدل سروکوالfa_IR
dc.subjectروش تحلیل شبکه‌ایfa_IR
dc.subjectتصمیم‌گیری و اولویت‌بندیfa_IR
dc.titleطراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات در ادارات خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ بر پایه مدل سروکوال و ANPfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی ترویجیfa_IR
dc.contributor.departmentمهندسی صنایع، دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدکتری تخصصی مهندسی صنایع، استادیار پژوهشی، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی‌ارشد مهندسی صنایع، گروه مهندسی صنایع، دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی، تهران، ایران؛ معاونت بهره‌برداری منطقه برق شمیرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.spage17
dc.citation.epage32
nlai.contributor.orcid0000-0002-7409-6469


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد