دوره 4, بهار 93 و زمستان 92

 

ارسال های اخیر

  • مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای 

    چشم براه, محسن؛ رضایی وندچالی, هادی (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-05-22)
    در دهه‌ی اخیر شبکه‌های کسب‌و‌کار ارزش قابل توجهی را نصیب فعالان عرصه‌ی کسب‌و‌کار به‌خصوص شرکت‌های کوچک و متوسط کرده است. از این ‌رو شرکت‌های بسیاری با هدف توسعه‌ی کسب‌و‌کار خود در جهت ایجاد چنین شبکه‌هایی سرمایه‌گذاری ...

  • ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول 

    محمدروضه سرا, مریم (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-05-22)
    اهمیت و ضرورت استانداردسازی سامانه‌ها و محصولات به‌منظور دستیابی به کیفیت در عملکرد، کاهش هزینه‌های چرخه‌ی عمر و زمان تحویل محصول بر کسی پوشیده نیست. همان‌طور که می‌دانیم یکی از معیارهای کیفی که موجب مزیت رقابتی در بازارهای ...

  • ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) 

    ارفعی, سمیرا؛ حسینی, منیره (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-05-22)
    در عصری که محصولات به‌صورت فزاینده‌ای همگن شده‌اند، کیفیت خدمات یکی از مهمترین منابع تمایز و منحصربه‌فرد بودن است. مدیران سازمان‌ها باید بدانند که کیفیت خدمات یک راهبرد سودآور برای سازمان است. خدمات مطلوب جوهره‌ی فعالیت ...

  • استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول 

    بحیرایی, مجتبی (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-05-22)
    هدف استانداردسازی دستیابی به یک محصول استاندارد است که حاصل سازمان و فرایند استاندارد می‌باشد. یک محصول استاندارد محصولی است که کمینه الزامات لازم را داشته باشد. محصول استاندارد از نظر حاکمیت، محصولی است که دارای کمینه ...

  • بررسی و تحلیل تغییرات استاندارد ISO/IEC 27001: 2013 و ارائه مدل انتقال 

    تمتاجی, مصطفی؛ رضایی, طاهره (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-05-22)
    تداوم کسب‌و‌کار یک سازمان و بقای آن در عرصه‌ی رقابت، در گرو موفقیت در حفظ امنیت اطلاعات حیاتی خود و ذی‌نفعان است. استاندارد ISO/IEC 27001 برای نخستین ‌بار در سال 2005 مجموعه‌ای از کنترل‏های امنیتی فیزیکی، مدیریتی و فنی را ...

  • شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای 

    دهقان, حسین؛ فرتوک زاده, حمیدرضا؛ قوچانی خراسانی, محمد مهدی (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-05-22)
    پیش از این الگوهای رایج سازماندهی بنگاه بر معیارهایی چون وظیفه، محصول، جغرافیا و بازارهای هدف مبتنی بود و طراحی ساختار درونی بنگاه‌ها را مورد توجه قرار می‌داد. اما با گسترش شبکه‌های همکاری و مشارکت میان سازمان‌ها، مسئله‌ی ...