دوره 21, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
برندینگ و رقابت در عرصه جهانی با تاکید بر تصاویر ذهنی شهروندان مشهد
(سیدعلی نقی خرازی, 2019-05-01)مقدمه: در آغاز قرن بیست و یکم، جهانی شدن به عنوان یکی از مهمترین بحثهای علمی جامعه بشری سبب شد تا شهرها در فضای رقابتی شدید برای کسب منافع اقتصادی قرار بگیرند. برای حضور مؤثر در این رقابت، شهرها باید دارای برندهایی ...
-
سوگیری قضاوت نسبت به قابلیت اعتماد جلوه های پویای چهره ای در درجات مختلف شدت ابراز هیجان ها: مقایسه گروههای با اضطراب اجتماعی بالا و پایین
(سیدعلی نقی خرازی, 2019-05-01)مقدمه: ابرازهای چهره ای هیجان ها یکی از مهمترین ابزارها برای قضاوت درباره قابلیت اعتماد هم نوعان و در نتیجه برقراری ارتباطات اجتماعی میباشد. پژوهش حاضر با هدف مقایسه سوگیری قضاوت افراد با اضطراب اجتماعی بالا و پایین ...
-
اثربخشی خودگفتاری بر مولفه های شناختی و فیزیولوژیک اضطراب
(سیدعلی نقی خرازی, 2019-05-01)مقدمه: هدف این پژوهش، بررسی تأثیر خود گفتاری بر پاسخ های روانشناختی و فیزیولوژیک اضطراب رقابتی تکواندوکاران نخبه است. روش: 33 تکواندوکار نخبه مرد بهصورت تصادفی انتخاب و به دو گروه کنترل(16 نفر) و آزمایش(14 نفر) تقسیم ...
-
بازشناسی چهره با استفاده از مدل بهبود یافته HMAX
(سیدعلی نقی خرازی, 2019-05-01)مقدمه: سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت انسان را بر اساس ویژگی های فیزیولوژیکی تشخیص می دهد و تایید میکند. هدف از این پژوهش، بهره گیری از مدل HMAX بهبود یافته برای ...
-
الگوی مفهومی تصمیمگیری با رویکرد شناختی
(سیدعلی نقی خرازی, 2019-05-01)مقدمه: تصمیمگیری یکی از مهمترین مباحث علوم شناختی و مدیریت است. در بیشتر الگوهای تصمیمگیری، مؤلفههای شناختی از جمله باورها، ارزشها و اعتقادات -که در تصمیمگیری نقش تعیینکننده دارند- نادیده گرفته شده است. این پژوهش ...



