مرور دوره 12, 47 (بهار 1389) بر اساس موضوع "جنسیت"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
رسانه، جنسیت و مصرف گرایی (مطالعه ی رابطه ی استفاده از رسانه های جمعی با تمایلات مصرف گرایانه ی دختران و پسران جوان در شهر شیراز)
(شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده, 2010-05-22)امروزه مصرف گرایی از موضوعات مهم پژوهش در جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی است و بررسی آن به عنوان یک مسئله ی علمی و در حال گسترش در ایران حائز اهمیت است. بر این اساس این مطالعه به بررسی رابطه ی مصرف گرایی با رسانه های ارتباط ...
-
زن و هنر
(شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده, 2010-05-22)هنر در عا مترین تعریف خود، ظهور و تجلی استعدادهای فطری و زیبایی طلب انسان در قالب آثار هنری است؛ مفاهیمی که به تمامی، ذاتیِ انسان محسوب می شوند. حال آیا می توان هنر را، که با مفاهیمی چنین هویت می یابد، با جنسیت، که یک عَرض ...



