مرور دوره 12, 47 (بهار 1389) بر اساس موضوع "اقناع"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رسانه، جنسیت و مصرف گرایی (مطالعه ی رابطه ی استفاده از رسانه های جمعی با تمایلات مصرف گرایانه ی دختران و پسران جوان در شهر شیراز)
(شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده, 2010-05-22)امروزه مصرف گرایی از موضوعات مهم پژوهش در جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی است و بررسی آن به عنوان یک مسئله ی علمی و در حال گسترش در ایران حائز اهمیت است. بر این اساس این مطالعه به بررسی رابطه ی مصرف گرایی با رسانه های ارتباط ...



