نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعزیزی, مهنامfa_IR
dc.contributor.authorاسماعیل زاده, محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorفهیم دوین, حسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T18:52:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T18:52:53Z
dc.date.available1399-07-08T18:52:53Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T18:52:53Z
dc.date.issued2016-12-21en_US
dc.date.issued1395-10-01fa_IR
dc.date.submitted2018-08-11en_US
dc.date.submitted1397-05-20fa_IR
dc.identifier.citationعزیزی, مهنام, اسماعیل زاده, محمدرضا, فهیم دوین, حسن. (1395). تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات ورزشی ارائه شده شهرداری مشهد با میزان رضایتمندی بانوان شهروند براساس مدل سروکوال. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش, 8(4), 103-113.fa_IR
dc.identifier.issn1735.5354
dc.identifier.urihttp://www.sportrc.ir/article_67015.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/54178
dc.description.abstract<strong>هدف از انجام این پژوهش تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات ورزشی ارائه شده شهرداری مشهد با میزان رضایتمندی بانوان شهروند براساس مدل سروکوال بود. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی بانوان بالای 18 سال مراجعه کننده به مکانهای ورزشی شهرداری مشهد بودند که براساس آمار مدیریت تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد (9236=</strong><strong>N</strong><strong>) ذکر گردید. با استفاده از فرمول برآورد حجم نمونه کوکران، تعداد نمونه آماری (417=</strong><strong>n</strong><strong>) برآورد شد که به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات و رضایتمندی  یی چین لیو (2008) که بر اساس مدل سروکوال پاراسورمان و همکاران (1988) طراحی شده استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه با استفاده از نظرات اصلاحی اساتید مدیریت ورزشی تعیین شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ 94/0 به دست آمد. روش تحقیق ازنوع پیمایشی می­باشد که به شکل میدانی انجام گرفته است. جهت تجزیه و تحلیل داده­ها از آزمون­های آماری کلموگروف اسمیرنف، ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون در نرم افزار </strong><strong>SPSS</strong><strong> استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین کیفیت خدمات ورزشی و ابعاد مختلف آن با رضایتمندی بانوان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که مؤلفه های ملموس بودن، قابلیت اطمینان، پاسخ دهی و تضمین خدمات واجد شرایط پیش بینی رضایتمندی می باشند.</strong>fa_IR
dc.format.extent644
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherجهاد دانشگاهیfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزشfa_IR
dc.relation.ispartofSport Physiology & Management Investigationsen_US
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectرضایتمندیfa_IR
dc.subjectبانوانfa_IR
dc.subjectمدل سروکوالfa_IR
dc.subjectشهرداریfa_IR
dc.titleتعیین ارتباط بین کیفیت خدمات ورزشی ارائه شده شهرداری مشهد با میزان رضایتمندی بانوان شهروند براساس مدل سروکوالfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentکارشناس ارشدمدیریت ورزشی دانشگاه آزاداسلامی،واحدمشهد، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، مشهد ، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، مشهد ، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue4
dc.citation.spage103
dc.citation.epage113


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد