نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصفایی, ناصرfa_IR
dc.contributor.authorعباسی, مرتضیfa_IR
dc.contributor.authorعباسی, مجیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T18:47:35Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T18:47:35Z
dc.date.available1399-07-08T18:47:35Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T18:47:35Z
dc.date.issued2020-03-20en_US
dc.date.issued1399-01-01fa_IR
dc.date.submitted2019-06-23en_US
dc.date.submitted1398-04-02fa_IR
dc.identifier.citationصفایی, ناصر, عباسی, مرتضی, عباسی, مجید. (1399). ارایه مدل تغییر موقعیت کانتینرخالی تحت شرایط عدم قطعیت مبتنی بر اثر ریسک ادغام. پژوهشنامه حمل و نقل, 17(1), 177-184.fa_IR
dc.identifier.issn1735-3459
dc.identifier.issn2008-3351
dc.identifier.urihttp://www.trijournal.ir/article_103789.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/52186
dc.description.abstract<em>افزایش نرخ رشد صنعت حمل و نقل کانتینری در دهه­های اخیر و پیش بینی ادامه روند این رشد در سالیان آتی، نشان دهنده اهمیت حمل و نقل کانتینری و نقش کلیدی کانتینرها در حمل و نقل دریایی است.</em> <em>با ورود کانتینر به عرصه حمل و نقل کالا، این حوزه دچار تحول عظیمی شده است. اما تا به امروز همچنان مشکل عدم توازن بین ورودی و خروجی کانتینر به بنادر پا بر جاست. این ناهماهنگی بین واردات و صادرات کالا، معضلی به نام کانتینر خالی را به وجود آورده است</em><em>.</em><em>در</em><em>این مقاله </em><em>به بررسی مساله تغییر موقعیت کانتینر خالی در شرایط عدم قطعیت، پرداخته شده است. </em><em>از </em><em>رویکرد استوار </em><em>سناریویی مبتنی بر اثر ریسک ادغام</em><em>، به منظور مد­ل­سازی عدم­قطعیت برخی از پارامترهای مساله، </em><em>تحت سناریوهای مختلف</em><em> استفاده شده است.</em><em>در نهایت نتایج محاسباتی حاصل نشان­دهنده عملکرد مناسب مدل پیشنهادی تحت شرایط عدم قطعیت </em><em>و اهمیت استفاده از رویکرد استوار در حل مساله تغییر موقعیت کانتینر خالی</em><em> است.</em>fa_IR
dc.format.extent279
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازیfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهشنامه حمل و نقلfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Transportation Researchen_US
dc.subjectتغییر موقعیت کانتینرfa_IR
dc.subjectحمل و نقل دریاییfa_IR
dc.subjectعدم‌قطعیتfa_IR
dc.titleارایه مدل تغییر موقعیت کانتینرخالی تحت شرایط عدم قطعیت مبتنی بر اثر ریسک ادغامfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده مهندسی صنایع ، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume17
dc.citation.issue1
dc.citation.spage177
dc.citation.epage184


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد