دوره 9, شماره 42
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابط هی بین ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان کشاورزی غرب ایران
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)هدف این پژوهش، تبیین و ارزیابی رابطهی بین ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی (خودپیروی، شایستگی و ارتباط) ، خودکارآمدی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاههای غرب کشور بود که در این زمینه نقش میانجی خودکارآمدی ...
-
ویژگی های مورد نیاز در به کارگیری یادگیری سیار در آموزش کشاورزی ارگانیک از دیدگاه کشاورزان آذربایجان شرقی
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)هدف اصلی این تحقیق، تعیین مولفه های بکارگیری یادگیری سیار در آموزش کشاورزی ارگانیک می باشد. جامعه آماری تحقیق کشاورزان با سواد استان آذربایجان شرقی (149192 N =) می باشد. بر اساس فرمول کوکران، تعداد 382 نفر به روش نمونه ...
-
عامل های موثر بر انتخاب استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان دانشکده اقتصاد وتوسعه کشاورزی دانشگاه تهران
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)تعامل مناسب استاد راهنما و دانشجو تأثیر بسیار زیادی در کیفیت نگارش پایان نامه و رضایت دانشجو دارد؛ از این رو در نظر گرفتن معیارهای مناسب برای انتخاب استاد راهنما ضروری است. هدف از این پژوهش بررسی عاملهای مؤثر بر انتخاب ...
-
تأثیر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی از رشته تحصیلی بر رضایت آموزشی با واسط هگری انگیزه تحصیلی
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)ارزیابی مطلوب دانشجویان کشاورزی از رشته تحصیلی خود می تواند موجب بالا رفتن میزان انگیزه تحصیلی شود که این مسأله به نوبه خودمنجر به رضایت تحصیلی بیشتر آنان میشود. لذا، هدف تحقیق بررسی تأثیر ارزیابی از رشته تحصیلی بر رضایت ...
-
انگیزههای دانشجویان برای ورود به دورههای آموزش کاردانی علمی کاربردی کشاورزی
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)انگیزه اساس رفتار آگاهانه افراد بوده و برای انتخاب رشته تحصیلی، نوع دوره آموزشی و دانشگاه محل تحصیل انگیزههای گوناگونی وجود دارد. این پژوهش با هدف بررسی انگیزه دانشجویان در ورود به دورهی کاردانی علمی کاربری کشاورزی انجام ...
-
متغیرهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مرکزآموزش عالی امام خمینی
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)فلسفه نظام آموزش عالی علمی-کاربردی کشاورزی ایران، توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق تربیت دانش-آموختگان کارآفرین است. در این راستا، مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با انجام اقداماتی از جمله برنامهریزی و اجرای، مزرعه ...
-
سازه های مؤثر بر صلاحیت حرفه ای آموزشگران شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شرق استان گلستان
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)آموزشگران باید مهارتها و صلاحیتهای حرفهای لازم را برای انجام شغل و حرفهشان داشته باشند. این تحقیق که به منظور بررسی عاملهای مؤثر بر صلاحیت حرفهای آموزشگران شرکتهای خدمات مشاورهای فنی و مهندسی کشاورزی شرق استان ...
-
دانش کارشناسان و محققان کشاورزی استان خوزستان نسبت به تغییراقلیم
(موسسه آموزش و ترویج کشاورزیAgricultural Research,Education and Extension Organization, 2017-11-22)دانش به عنوان عاملی ضروری برای رفتار موفقیتآمیز گروههای مختلف از جمله کارشناسان و محققان کشاورزی به شمار میآید. با توجه به نقش ویژه کارشناسان و محققان کشاورزی در آموزش رویارویی با تغییرات اقلیم به کشاورزان، تحلیل دانش ...



