نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکلانتری, اسماعیلfa_IR
dc.contributor.authorمیگون‌پوری, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T22:18:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T22:18:56Z
dc.date.available1399-08-01T22:18:56Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T22:18:56Z
dc.date.issued2012-08-22en_US
dc.date.issued1391-06-01fa_IR
dc.date.submitted2019-08-06en_US
dc.date.submitted1398-05-15fa_IR
dc.identifier.citationکلانتری, اسماعیل, میگون‌پوری, محمدرضا. (1391). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل نهادی مؤثر بر انتخاب راهبرد تجاری‎سازی تحقیقات دانشگاهی فناوری نانو. مدیریت صنعتی, 4(1), 69-74. doi: 10.22059/imj.2012.72260fa_IR
dc.identifier.issn2008-5885
dc.identifier.issn2423-5369
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/imj.2012.72260
dc.identifier.urihttps://imj.ut.ac.ir/article_72260.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/466108
dc.description.abstractجمهوری اسلامی ایران با قرار گرفتن در جایگاه داوزدهم دنیا در تولید دانش نانو  می­تواند جایگاه مناسبی را در تجاری­سازی و تولید ثروت از فناوری نانو کسب کند. این پژوهش به دنبال شناسایی و اولویت­بندی عوامل نهادی مؤثر بر انتخاب راهبرد تجاری‎سازی تحقیقات دانشگاهی فناوری نانو است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده­ها آمیخته اکتشافی (کیفی- کمی) است. جامعه آماری در بخش کیفی خبرگان متخصص و در بخش کمی شرکت­های فعال فناوری نانو است. ابزار گردآوری داده­ها در بخش کیفی، مصاحبه و در بخش کمی، پرسش‎نامه و روش تحلیل داده­ها در بخش کیفی، کدگذاری باز، محوری و انتخابی و در بخش کمی، تحلیل عاملی تأییدی و مقایسه زوجی است. یافته­های این پژوهش نشان می­دهد که شش عامل نهادی بر انتخاب راهبرد تجاری‎سازی تحقیقات دانشگاهی فناوری نانو در ایران مؤثرند که به ترتیب اولویت عبارت از سابقه و قراردادهای دانشگاه، فرهنگ دانشگاه، نهادهای حمایت کننده، اهداف و مأموریت دانشگاه، سرمایه اجتماعی دانشگاه و سیاست­های دانشگاه است. این شش بُعد در قالب 20 جزء فرعی شناسایی و اولویت‎بندی شده است.fa_IR
dc.format.extent298
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت صنعتیfa_IR
dc.relation.ispartofIndustrial Management Journalen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/imj.2012.72260
dc.subjectعوامل نهادیfa_IR
dc.subjectشناسایی و اولویت‌بندیfa_IR
dc.subjectراهبرد تجاری‎سازی تحقیقات دانشگاهیfa_IR
dc.subjectفناوری نانوfa_IR
dc.titleشناسایی و اولویت‌بندی عوامل نهادی مؤثر بر انتخاب راهبرد تجاری‎سازی تحقیقات دانشگاهی فناوری نانوfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue1
dc.citation.spage69
dc.citation.epage74


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد