نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorچوپانکاره, وحیدfa_IR
dc.contributor.authorشهابی, سیدمحمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorسیدابریشمی, آزادهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T20:42:46Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T20:42:47Z
dc.date.available1399-08-01T20:42:46Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T20:42:47Z
dc.date.issued2011-07-23en_US
dc.date.issued1390-05-01fa_IR
dc.identifier.citationچوپانکاره, وحید, شهابی, سیدمحمدرضا, سیدابریشمی, آزاده. (1390). بررسی شیوه ای برای گردآوری اطلاعات پایه کاربران کودک با هدف طراحی بازی آموزشی با رویکرد کاربر محور. نشریه هنرهای زیبا- هنرهای تجسمی, 2(43), 69-80.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6039
dc.identifier.issn2538-5178
dc.identifier.urihttps://jfava.ut.ac.ir/article_22903.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/462514
dc.description.abstractدر این مقاله نحوه جمع آوری اطلاعات پایه از کاربران کودک در طراحی بازی با رویکرد اصلی کاربر محور تشریح شده است. جمع آوری اطلاعات و همچنین نحوه طراحی و حتی فرآیند تکمیل آن کاملا به نظرات کاربران(کودکان پنج تا هفت سال) در محیط واقعی خودشان وابسته است. علت انتخاب گروه هدف در محدوده سنی یاد شده این است که اصولا در این سنین میدان تصورات کودکان گسترش یافته و در بازی ها تمایل بیشتری به اجرای نقش های مختلف، ایجاد ارتباط و ترکیب آموخته ها و فعالیت های هدف دار نشان می دهند. دانشمندان علوم تربیتی بر این باورند که فرایندهای شناختی همانند: زبان، اندیشه و استدلال با تعاملات اجتماعی رشد می کنند. این مقاله از دو طریق به تکمیل علوم موجود در این رابطه و در رابطه با کودکان کمک خواهد کرد. ابتدا مقاله شیوه ای برای چگونگی گردآوری اطلاعات مورد نیاز از طریق خود کودکان از طریق تعامل مستقیم را معرفی کرده و توضیح می دهد، سپس اطلاعات بدست آمده را ارزیابی و از آنها برای استفاده در طراحی خانواده جدیدی از بازی ها (بازی آزاد) آماده می کند. در روند تکمیلی تحقیق، منحصرا از یک گروه شرکت کننده استفاده شده که در قسمت بررسی کاربر توصیف شده اند.fa_IR
dc.format.extent1087
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehran University College of Fine Artsen_US
dc.relation.ispartofنشریه هنرهای زیبا- هنرهای تجسمیfa_IR
dc.relation.ispartofHonar-Ha-Ye-Ziba: Honar-Ha-Ye-Tajassomien_US
dc.subjectآموزش و یادگیریfa_IR
dc.subjectبازیfa_IR
dc.subjectرویکرد کاربر محورfa_IR
dc.subjectطراحی بازیfa_IR
dc.subjectکودکfa_IR
dc.titleبررسی شیوه ای برای گردآوری اطلاعات پایه کاربران کودک با هدف طراحی بازی آموزشی با رویکرد کاربر محورfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار گروه طراحی صنعتی، پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه طراحی صنعتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیرfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد گروه طراحی صنعتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیرfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue43
dc.citation.spage69
dc.citation.epage80


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد