مرور دوره 7, شماره 25 بر اساس موضوع "ایران"

  • کاربرد یادگیری تقویتی در یک مدل‌سازی عامل‌محور برای بازار عمده‌فروشی برق ایران 

    اصغری اسکوئی, محمدرضا؛ فلاحی, فرهاد؛ دوستی‌زاده, میثم؛ مشیری, سعید (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-02-20)
    مطالعات اخیر بازارهای عمده‌فروشی برق عموماً براساس مدل‌های چندعاملی است، که در آن‌ها تعادل بازار برپایه رقابت و تعامل عوامل متعدد با یک دیگر به دست می‌آید. از ویژگی‌های اصلی این نوع مدل‌ها، امکان یادگیری عوامل از نتایج ...