دوره 9, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی الگوی مشارکت مشتریان در فرآیند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور
(دانشگاه شهید بهشتی, 2019-11-22)هدف پژوهش حاضر، ارائه چارچوبی برای اجرای اثربخش فرآیندهای توسعه محصول با توجه به خواستها و انتظارات مشتریان و انطباق آن با ویژگیهای سازمانی برای صنعت خودروی کشور است. این پژوهش از منظر هدف کاربردی ـ توسعهای و بر حسب ...
-
ارزیابی عملکرد مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با تلفیق کارت امتیازی متوازن و پویاییشناسی سیستم
(دانشگاه شهید بهشتی, 2019-11-22)مدیریت کیفیت زنجیره تأمین بهعنوان ابزاری استراتژیک برای دستیابی به سطح بالایی از کیفیت و رقابتپذیری در بازارهای جهانی شناخته میشود؛ البته یکی از چالشهای عمده در این زمینه فقدان منابع و دانش کافی در مورد نحوه سنجش ...
-
بهینهسازی دوهدفه مسئله مدیریت موجودی توسط فروشنده در یک زنجیره تامین چندسطحی سبز
(دانشگاه شهید بهشتی, 2019-11-22)مدیریت موجودی توسط فروشنده (VMI) یکی از استراتژیهای محبوب برای مدیریت هماهنگ و یکپارچه کنترل موجودی در زنجیره تأمین است. در این استراتژی، فروشنده بر اساس اطلاعاتی که از مشتری دریافت میکند تصمیمهای مرتبط با انباشته ...
-
مدل تصمیمگیری کارآفرینی: رویکرد فراترکیب
(دانشگاه شهید بهشتی, 2019-11-22)در سالهای اخیر، تصمیمگیری کارآفرینی توجه بسیاری از پژوهشگران را به خود جلب کرده است. چندین جریان پژوهشی در این حوزه وجود دارد؛ اما این زمینه از مدلهای مفهومی جامع بیبهره مانده است. در مطالعه حاضر، با اتخاذ رویکرد ...
-
بهینهسازی یکپارچه استوار برای زنجیره تأمین سبز حلقهبسته
(دانشگاه شهید بهشتی, 2019-11-22)با افزایش مخاطرات زیستمحیطی و وضع قوانینی در این زمینه از سوی دولتها و همچنین محدودیت منابع تولیدی، پژوهشگران توجه ویژهای به طراحی شبکههای زنجیره تأمین حلقهبسته و سبز داشتهاند. در این پژوهش، یک شبکه زنجیره تأمین ...
-
شناسایی و مقوله بندی فعالیتهای مرتبط با توسعه تأمینکننده در صنعت خودرو
(دانشگاه شهید بهشتی, 2019-11-22)توسعه تأمینکننده یک نوع همکاری بین شرکتهای تولیدکننده و تأمینکننده است. پس از آگاهی تولیدکننده از وضعیت تأمینکنندگان خود براساس معیارهای مرتبط با توسعه تأمینکننده، لازم است که فعالیتهایی مناسب برای توسعه تأمینکننده ...



