مرور دوره 10, شماره 2 بر اساس موضوع "موفقیت کسب و کار"

  • نقش مهارت های ارتباطی مدیران در توسعه کسب و کار با تأکید بر مشتری مداری 

    مهدوی, سمیه سادات؛ عقیلی, سید وحید؛ هاشم زهی, نوروز؛ فرهنگی, علی اکبر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-05-22)
    خدمت به مشتری قدیمی ترین و درعین حال تازه ترین مسئله برای هر کسب و کار است. مطمئن ترین راه برای ادامه حیات و موفقیت کسب و کارها آن است که با کیفیت خدمات، همواره درخاطر مشتریان باقی بمانند. هدف این مقاله، بررسی نقش مهارت ...