نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبرقی, عیسیfa_IR
dc.contributor.authorموسوی, ستارهfa_IR
dc.contributor.authorموسوی زاده, میر محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:03:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:03:05Z
dc.date.available1399-08-01T19:03:05Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:03:05Z
dc.date.issued2012-03-20en_US
dc.date.issued1391-01-01fa_IR
dc.identifier.citationبرقی, عیسی, موسوی, ستاره, موسوی زاده, میر محمد. (1391). مطالعه میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نوآوری در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی, 46(1), 83-104. doi: 10.22059/jlib.2012.28777fa_IR
dc.identifier.issn1338-1026
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jlib.2012.28777
dc.identifier.urihttps://jlib.ut.ac.ir/article_28777.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/456649
dc.description.abstractهدف: این پژوهش به منظور مطالعه سطوح بکارگیری فناوری اطلاعات توسط اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان به عنوان معیاری برای پذیرش نوآوری برنامه درسی بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه «سی بام» انجام شد. روش: نوع پژوهش توصیفی- پیمایشی بوده و نمونه آماری شامل 126 نفر از استادان دانشگاه‌اصفهان و 174 نفر از استادان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طریق روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای نسبتی انتخاب شده است. ابزار به‌کارگرفته شده، پرسشنامه استاندارد سنجش سطوح کاربرد فناوری در آموزش بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه (نسخه 1.1) می‌باشد. یافته‌ها: با ارجاع به الگوی پذیرش مبتنی بر علاقه، اکثریت استادان دانشگاه (9/65?) در سطوح 2 تا 5 (یعنی آمادگی تا استفاده عادی) از بکارگیری فناوری اطلاعات قرار دارند. استادان زن نسبت به مرد و استادان در مرتبه مربی و استادی نسبت به استادان در مرتبه های دانشیاری و استادیاری در سطح پایین‌تری از بکارگیری فناوری اطلاعات قرار دارندو استادان دانشگاه اصفهان نسبت به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سطح پایین‌تری از بکارگیری فناوری اطلاعات قرار دارند . سابقه خدمت استادان رابطه معنی‌داری با سطح بکارگیری فناوری توسط آن‌ها ندارد. از آنجا که اکثریت اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان در سطوح 2 تا 5 (یعنی آمادگی تا استفاده عادی) از بکارگیری فناوری اطلاعات قرار دارندfa_IR
dc.format.extent305
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Academic librarianship and Information Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jlib.2012.28777
dc.subjectالگوی پذیرش مبتنی بر علاقهfa_IR
dc.subjectتلفیق فناوریfa_IR
dc.subjectفناوری اطلاعات و ارتباطاتfa_IR
dc.subjectنوآوری برنامه درسfa_IR
dc.titleمطالعه میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نوآوری در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر مبنای الگوی پذیرش مبتنی بر علاقهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentمدرس دانشگاه تربیت معلم تبریزfa_IR
dc.citation.volume46
dc.citation.issue1
dc.citation.spage83
dc.citation.epage104


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد