نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصفری, حسینfa_IR
dc.contributor.authornn, newshafa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T18:29:40Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T18:29:40Z
dc.date.available1399-08-01T18:29:40Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T18:29:40Z
dc.date.issued2007-11-22en_US
dc.date.issued1386-09-01fa_IR
dc.identifier.citationصفری, حسین, nn, newsha. (1386). اندازه‌گیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 20(3)fa_IR
dc.identifier.urihttps://jmk.ut.ac.ir/article_18831.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/454295
dc.description.abstractدولت الکترونیکی عبارتست از استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه خدمات دولتی به شهروندان، کسب و کارها، کارمندان دولت و سایر نهادهای دولتی. دولت الکترونیکی یک تغییر بزرگ است که برای اجرای صحیح آن نیاز به یک دید جامع است. در طراحی یا استخدام دولت الکترونیکی، آنچه قبل از هر چیز باید مورد بررسی قرار گیرد، شناسایی وضعیت فعلی دولت الکترونیکی است. سپس با توجه به شناسایی وضعیت کنونی می‌توان برنامه‌ای بمنظور رسیدن به وضعیت مطلوب طراحی نمود. در این مقاله، مدلی تحت عنوان مدل بلوغ دولت الکترونیکی وزارت بازرگانی (eGMMIMC) معرفی شده است که با دید استقرایی ابتدا تمامی سازمان‌ها یا معاونت‌های تابعه یک وزارتخانه را مورد بررسی قرار داده و سپس از جمع بستن بلوغ دولت الکترونیکی در این واحدهای تابعه، بلوغ وزارتخانه را استخراج می‌کند. در ادامه بر مبنای این مدل، بلوغ دولت الکترونیکی در وزارت بازرگانی ایران با استفاده از یک سیسم فازی اندازه‌گیری شده است. طبق نتایج بدست آمده بلوغ دولت الکترونیکی در وزارت بازرگانی در مراحل نخستین خود (مرحله دوم با عنوان آماده‌سازی) می‌باشد.fa_IR
dc.format.extent224
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Knowledge(Not Publish)en_US
dc.subjectدولت الکترونیکیfa_IR
dc.subjectسیستم فازیfa_IR
dc.subjectفناوری اطلاعات و ارتباطاتfa_IR
dc.subjectمدل بلوغ دولت الکترونیکیfa_IR
dc.titleاندازه‌گیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume20
dc.citation.issue3


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد