دوره 25, شماره 0
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
موردکاوی شماره (13) : محکی برای نظریه ها در عرصه عمل (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-06-22)مقدمه در حالی که آقای قوتی رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی تابش در طول اتاق راه می رفت و ترازنامه شرکت لامپ مهتاب را ورق می زد و به وضعیت نابسامان این شرکت فکر می کرد صدای زنگ تلفن رشته افکارش را برید ، گوشی را برداشت ؛ منشی ...
 
- 
معرفی پایان نامه : برررسی موضوع تمرکز و عدم تمرکز در ساخت و تهیه کالاهای صنعت آب و برق کشور با هدف تدوین روش بهینه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-06-22)مقدمه سازمان در نگرشی سیستمی از اجزای به هم پیوسته ای تشکیل شده که مجموع یک کل را می سازد . واحد تدارکات نیز جزئی از سیستم است که با اجزای دیگر سازمان ( سیستم ) مرتبط است و با هماهنگی خاصی که بین واحد تدارکات و قسمتهای ...
 
- 
تاریخ عقاید بازاریابی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-06-22)« مبداء پیدایش فلسفی عقاید بازاریابی و مطالب آرشیوی و بایگانی شده مرتبط با آن به طور وسیعی در دو مرکز ظهور اولیه این افکار ، یعنی مدرسه بازرگانی هاروارد و دانشگاه ویسکانسین مورد بررسی قرار گرفته اند . شواهد امر نشان دهنده ...
 
- 
بررسی نقش مدیریت عالی در سیستم مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-06-22)مقدمه امروزه مشتریان بیش از گذشته به کیفیت اهمیت می دهند و از محصولاتی استقبال می کنند که بیشترین رضایت را در انها ایجاد نماید . تحقیقات نشان می دهد که امروزه از میان 10 خریدار ، 8 نفر آنها در تصمیم خریدشان به کیفیت بیشتر ...
 
- 
نوآوری و تأثیر آن بر بهره وری (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-06-22)نوآوری و بهره وری دو مقوله مرتبط با یکدیگرند به گونه ای که هر دوی آنها ب ارزش منابع در بخش تولیدی مرتبط بوده ، با تغییر و توسعه تکنولوژی نیز ارتباط نزدیک دارند. تکنولوژی پیشرفته و توسعه آن مرهون دانش بشری است که از طریق ...
 
- 
ارائه الگوی ارتباطات سازمانی مناسب در گروه ملی صنعتی فولاد ایران ( خلاصه ای از رساله دکترا) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-06-22)ارتباطات یکی از مهمترین ابزار جامعه متمدن می باشد و می توان گفت که : « ارتباطات مهمترین عامل توسعه و تعالی انسانی است ، به عبارت دیگر ارتباطات برای موفقیت یک انسان متمدن امری حیاتی می باشند ». همانطور که ارتباطات برای ...
 
- 
نگرش مدیران و نظریه اسناد (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1994-06-22)سؤالی که اغلب در ذهن اکثر مدیران و سرپرستان مطرح است ، این است که چرا فلان کارمند آن کار را انجام می دهد؟ چرا اواینطور رفتار می کند ؟ چرا دیگری این عکس العمل را در کار نشان می دهد؟ و سؤالات فراوان دیگری در این راستا . ...
 



