نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمهرانفر, ویداfa_IR
dc.contributor.authorمدرس, امیرfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T14:45:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T14:46:01Z
dc.date.available1399-08-01T14:45:00Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T14:46:01Z
dc.date.issued2019-11-22en_US
dc.date.issued1398-09-01fa_IR
dc.date.submitted2017-07-29en_US
dc.date.submitted1396-05-07fa_IR
dc.identifier.citationمهرانفر, ویدا, مدرس, امیر. (1398). بررسی حساسیت نتایج محاسبات معکوس به دما در روسازی بازیافت شده در مقایسه با نتایج آزمایشگاهی. مهندسی عمران, 352(32), 83-95. doi: 10.24200/j30.2017.5178.2211fa_IR
dc.identifier.issn2676-4768
dc.identifier.issn2676-4776
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.24200/j30.2017.5178.2211
dc.identifier.urihttp://sjce.journals.sharif.edu/article_20941.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/452616
dc.description.abstractدر بخشی از مسیر دامغان ـ سمنان که عملیات بهسازی به روش بازیافت سرد در آن اجرا شده است، آزمایش‌های F‌W‌D و G‌P‌R انجام شده است. پاسخ روسازی به بار وارده در آزمایش F‌W‌D، بیش از هر عامل دیگری وابسته به دمای لایه‌ی آسفالتی است. بنابراین حساسیت تغییرشکل‌های ثبت شده و مدول‌های بازگشتی به دما به‌عنوان هدف اصلی در مطالعه‌ی حاضر ارزیابی شده است. در پژوهش حاضر، در کنار لایه‌ی آسفالتی، حساسیت دمایی مدول بازگشتی لایه‌ی اساس بازیافتی نیز بررسی شده است. زیرا وجود قیر امولسیون در لایه‌ی مذکور، احتمال وابستگی مدول‌های بازگشتی به دما را در لایه‌ی اساس بازیافتی افزایش می‌دهد. محاسبات معکوس با استفاده از نرم‌افزار متداول E‌L‌M‌O‌D و همچنین یک روش پیشنهادی بر مبنای تئوری‌های موجود در زمینه‌ی محاسبات معکوس انجام شد. جهت اعتبارسنجی نتایج به‌دست آمده از روش‌های پیشنهادی، نتایج آزمایش‌های مخرب که براساس نمونه‌گیری در محل انجام شده بودند، در چند ایستگاه استفاده شدند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه صنعتی شریفfa_IR
dc.publisherSharif University of Technologyen_US
dc.relation.ispartofمهندسی عمرانfa_IR
dc.relation.ispartofSharif Journal of Civil Engineeringen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.24200/j30.2017.5178.2211
dc.subjectآزمایش‌های مخرب و غیرمخربfa_IR
dc.subjectآنالیز معکوسfa_IR
dc.subjectبازیافت سردfa_IR
dc.subjectضریب اصلاح دماییfa_IR
dc.subjectمدول بازگشتیfa_IR
dc.subjectF‌W‌Dfa_IR
dc.subjectروسازی و راهfa_IR
dc.titleبررسی حساسیت نتایج محاسبات معکوس به دما در روسازی بازیافت شده در مقایسه با نتایج آزمایشگاهیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده ی مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابلfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده ی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابلfa_IR
dc.citation.volume352
dc.citation.issue32
dc.citation.spage83
dc.citation.epage95


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد