| dc.contributor.author | مهرانفر, ویدا | fa_IR | 
| dc.contributor.author | مدرس, امیر | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-08-01T14:45:00Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-10-22T14:46:01Z |  | 
| dc.date.available | 1399-08-01T14:45:00Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-10-22T14:46:01Z |  | 
| dc.date.issued | 2019-11-22 | en_US | 
| dc.date.issued | 1398-09-01 | fa_IR | 
| dc.date.submitted | 2017-07-29 | en_US | 
| dc.date.submitted | 1396-05-07 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | مهرانفر, ویدا, مدرس, امیر. (1398). بررسی حساسیت نتایج محاسبات معکوس به دما در روسازی بازیافت شده در مقایسه با نتایج آزمایشگاهی. مهندسی عمران, 352(32), 83-95. doi: 10.24200/j30.2017.5178.2211 | fa_IR | 
| dc.identifier.issn | 2676-4768 |  | 
| dc.identifier.issn | 2676-4776 |  | 
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.24200/j30.2017.5178.2211 |  | 
| dc.identifier.uri | http://sjce.journals.sharif.edu/article_20941.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/452616 |  | 
| dc.description.abstract | در بخشی از مسیر دامغان ـ سمنان که عملیات بهسازی به روش بازیافت سرد در آن اجرا شده است، آزمایشهای FWD و GPR انجام شده است. پاسخ روسازی به بار وارده در آزمایش FWD، بیش از هر عامل دیگری وابسته به دمای لایهی آسفالتی است. بنابراین حساسیت تغییرشکلهای ثبت شده و مدولهای بازگشتی به دما بهعنوان هدف اصلی در مطالعهی حاضر ارزیابی شده است. در پژوهش حاضر، در کنار لایهی آسفالتی، حساسیت دمایی مدول بازگشتی لایهی اساس بازیافتی نیز بررسی شده است. زیرا وجود قیر امولسیون در لایهی مذکور، احتمال وابستگی مدولهای بازگشتی به دما را در لایهی اساس بازیافتی افزایش میدهد. محاسبات معکوس با استفاده
از نرمافزار متداول ELMOD و همچنین یک روش پیشنهادی بر مبنای تئوریهای موجود در زمینهی محاسبات معکوس انجام شد. جهت اعتبارسنجی نتایج بهدست آمده از روشهای پیشنهادی، نتایج آزمایشهای مخرب که براساس نمونهگیری در محل انجام شده بودند، در چند ایستگاه استفاده شدند. | fa_IR | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | دانشگاه صنعتی شریف | fa_IR | 
| dc.publisher | Sharif University of Technology | en_US | 
| dc.relation.ispartof | مهندسی عمران | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | Sharif Journal of Civil Engineering | en_US | 
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.24200/j30.2017.5178.2211 |  | 
| dc.subject | آزمایشهای مخرب و غیرمخرب | fa_IR | 
| dc.subject | آنالیز معکوس | fa_IR | 
| dc.subject | بازیافت سرد | fa_IR | 
| dc.subject | ضریب اصلاح دمایی | fa_IR | 
| dc.subject | مدول بازگشتی | fa_IR | 
| dc.subject | FWD | fa_IR | 
| dc.subject | روسازی و راه | fa_IR | 
| dc.title | بررسی حساسیت نتایج محاسبات معکوس به دما در روسازی بازیافت شده در مقایسه با نتایج آزمایشگاهی | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.type | پژوهشی | fa_IR | 
| dc.contributor.department | دانشکده ی مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل | fa_IR | 
| dc.contributor.department | دانشکده ی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل | fa_IR | 
| dc.citation.volume | 352 |  | 
| dc.citation.issue | 32 |  | 
| dc.citation.spage | 83 |  | 
| dc.citation.epage | 95 |  |