نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسخدری, کمالfa_IR
dc.contributor.authorجلالی, عرفانfa_IR
dc.contributor.authorسید امیری, نادرfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T01:16:52Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T01:16:53Z
dc.date.available1399-08-01T01:16:52Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T01:16:53Z
dc.date.issued2015-05-22en_US
dc.date.issued1394-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-09-15en_US
dc.date.submitted1394-06-24fa_IR
dc.identifier.citationسخدری, کمال, جلالی, عرفان, سید امیری, نادر. (1394). واکاوی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار نوآوری پنهان در سازمان های منتخب. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, 3(1), 31-50. doi: 10.22104/jtdm.2016.309fa_IR
dc.identifier.issn2008-5060
dc.identifier.issn2345-444X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22104/jtdm.2016.309
dc.identifier.urihttp://jtdm.irost.ir/article_309.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/449846
dc.description.abstractپژوهش‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از فعالیت‌های کارآفرینانه شرکتی از سطوح پایین و عملیاتی و غالباً به صورت غیر‌رسمی و پنهان آغاز می‌شوند. هدف این پژوهش نیز شناسایی عواملی است که باعث شکل‌گیری رفتار نوآوری پنهان می‌شود و در‌صدد ارائه بینش‌هایی در مورد نحوه استفاده سازمان‌ها از ظرفیت نوآوری پنهان برای فعالیت‌های نوآورانه و کارآفرینانه سازمانی است. پژوهش حاضر که از لحاظ هدف کاربردی است با رویکردی کیفی و از طریق مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته با مدیران محصول و تحقیق‌و‌توسعه در شرکت‌های حوزه تکنولوژی اطلاعات، نرم‌افزار و داروسازی شهر تهران انجام شده‌است. در پایان چهار دسته عوامل «فردی»، «سازمانی»، «عوامل محیطی و خاص صنعت» و «ویژگی‌های ایده» به‌عنوان عوامل اثرگذار شناسایی و معرفی شده‌اند. این نتایج بینش‌های ارزشمندی جهت استفاده از ایده‌های پنهان برای کارآفرینی سازمانی ارائه می‌نماید.fa_IR
dc.format.extent909
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با همکاری انجمن مدیریت فناوری ایرانfa_IR
dc.publisherIranian Research Organisation for Science and Technologyen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت توسعه فناوریfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Technology Development Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22104/jtdm.2016.309
dc.subjectنوآوری پنهانfa_IR
dc.subjectکارآفرینی شرکتیfa_IR
dc.subjectمدیریت نوآوریfa_IR
dc.subjectروش پژوهش کیفیfa_IR
dc.subjectمدیریت دانشfa_IR
dc.titleواکاوی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار نوآوری پنهان در سازمان های منتخبfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentFaculty of Entrepreneurship, University of Tehranfa_IR
dc.contributor.departmentFaculty of Entrepreneurship, University of Tehranfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue1
dc.citation.spage31
dc.citation.epage50


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد