مرور دوره 11, شماره 1 (پیاپی 41) بر اساس موضوع "تجارت کتاب"

  • مروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک 

    مکتبی فرد, لیلا (سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2008-03-20)
    در ادبیات بازرگانی امروز دنیا، بازاریابی به معنی کلیه تلاشهایی است که یک کارآفرین اقتصادی برای طراحی، تولید، توزیع یا فروش کالا و خدمت به مصرف کننده نهایی و جلب رضایت او متحمل می‌شود. امروزه در کنار فروش و عرضه ...