دوره 2, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
چالشهای بازاریابی تولیدات عشایری شهرستان کرمانشاه
(دانشگاه آزاد اسلامی-واحد کرج, 2016-02-20)از آنجایی که بازاریابی را میتوان بهعنوان عاملی در جهت بهبود شرایط زندگی خانوارهای مولد عشایری و خودکفا ساختن آنان در روند توسعه درنظرگرفت، لذا تاکید بر جایگاه بازاریابی تولیدات عشایری بهعنوان محل تبلور ...
-
بررسی ساختار رقابتپذیری در بازار جهانی سیب
(دانشگاه آزاد اسلامی-واحد کرج, 2016-02-20)سیب یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در جهان است که کشورهای زیادی در زمینه تولید و صادرات آن فعالیت میکنند، که ایران هم در زمینه تولید و صادرات این محصول قابلیت لازم را دارد. هدف از این مقاله بررسی ساختار رقابتپذیری ...
-
بررسی عوامل موثر بر وضعیت اجتماعی-اقتصادی زنان روستایی
(دانشگاه آزاد اسلامی-واحد کرج, 2016-02-20)ارتقایحضورزناندرفعالیتهایاجتماعی،اقتصادیوبرنامه



