دوره 2, شماره 5

 

ارسال های اخیر

  • چالش‌های بازاریابی تولیدات عشایری شهرستان کرمانشاه 

    حاجی علیانی, سارا؛ میرک زاده, علی اصغر؛ علی بیگی, امیرحسین (دانشگاه آزاد اسلامی-واحد کرج, 2016-02-20)
    از آنجایی که بازاریابی را می‌توان به‌عنوان عاملی در جهت  بهبود شرایط زندگی خانوارهای مولد عشایری و خودکفا ساختن آنان در روند توسعه درنظرگرفت، لذا تاکید بر جایگاه بازاریابی تولیدات عشایری به‌عنوان محل تبلور ...

  • بررسی ساختار رقابت‌پذیری در بازار جهانی سیب 

    یوسفیان, نازنین؛ اشراقی, فرشید؛ شیرانی بیدآبادی, فرهاد (دانشگاه آزاد اسلامی-واحد کرج, 2016-02-20)
    سیب یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی در جهان است که کشورهای زیادی در زمینه تولید و صادرات آن فعالیت می­کنند، که ایران هم در زمینه تولید و صادرات این محصول قابلیت لازم را دارد. هدف از این مقاله بررسی ساختار رقابت­پذیری ...

  • بررسی عوامل موثر بر وضعیت اجتماعی-اقتصادی زنان روستایی 

    ملکی, طاهره؛ شاهمرادی, مهنا؛ میرک زاده, علی اصغر؛ نجفی کاکاوند, الهام؛ چام چام, جیران (دانشگاه آزاد اسلامی-واحد کرج, 2016-02-20)
    ارتقایحضورزناندرفعالیت­هایاجتماعی،اقتصادیوبرنامه