نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصمیمی, شهرزادfa_IR
dc.contributor.authorظفرمند, سید جوادfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-30T21:47:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-21T21:47:53Z
dc.date.available1399-07-30T21:47:53Zfa_IR
dc.date.available2020-10-21T21:47:53Z
dc.date.issued2015-03-21en_US
dc.date.issued1394-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-07-21en_US
dc.date.submitted1394-04-30fa_IR
dc.identifier.citationصمیمی, شهرزاد, ظفرمند, سید جواد. (1394). ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 8(15), 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225fa_IR
dc.identifier.issn2008-2649
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30480/vaa.2015.225
dc.identifier.urihttp://vaa.journal.art.ac.ir/article_225.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/441785
dc.format.extent855
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه هنرfa_IR
dc.relation.ispartofنامه هنرهای تجسمی و کاربردیfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30480/vaa.2015.225
dc.titleابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر دانشگاه شیراز،fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز،fa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue15
dc.citation.spage81
dc.citation.epage92


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد