نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبرجی, پریساfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-30T20:24:23Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-21T20:24:23Z
dc.date.available1399-07-30T20:24:23Zfa_IR
dc.date.available2020-10-21T20:24:23Z
dc.date.issued2017-05-22en_US
dc.date.issued1396-03-01fa_IR
dc.date.submitted2018-02-01en_US
dc.date.submitted1396-11-12fa_IR
dc.identifier.citationبرجی, پریسا. (1396). نقش و جایگاه رضایت شغلی بانوان در مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها. نشریه دانشجویی راهبردهای حسابداری, 1(1), 17-29.fa_IR
dc.identifier.urihttp://accstrategysj.ut.ac.ir/article_64804.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/437984
dc.description.abstractرضایت شغلی نقش بسزایی در بهبود و پیشرفت سازمان، بهداشت و سلامت نیروی‌کار ایفا می‌کند، با توجه به این موضوع که بخشی از نیروی‌کار را بانوان تشکیل می‌دهند، مسئله رضایت شغلی بانوان شاغل از مسائل بنیادین هر سازمانی به‌شمار می‌رود؛ زیرا وضعیت بانوان به‌عنوان بخشی از نیروی‌کار به دلیل وظایف خانه‌داری و همسرداری، با شرایط کاری مردان متفاوت است. توجه به فعالیت‌های مسئولیت‌اجتماعی، نیازهای بانوان شاغل و رفع نیاز‌ها، منجر ‌به ایجاد رضایت و بهبود کیفی زندگی آن‌ها می‌گردد و رضایت بیش‌تر، کارایی و تلاش مضاعف و بازده کاری بهتر را در‌پی خواهد داشت.ازاین‌رو، در این مقاله به بررسی نقش و جایگاه رضایت شغلی بانوان در مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها پرداخته می‌شود.fa_IR
dc.format.extent221
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofنشریه دانشجویی راهبردهای حسابداریfa_IR
dc.titleنقش و جایگاه رضایت شغلی بانوان در مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌هاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue1
dc.citation.spage17
dc.citation.epage29


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد