نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorدوست محمدی, حسنfa_IR
dc.contributor.authorاسماعیل زاده قندهاری, محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorفهیم دوین, حسنfa_IR
dc.contributor.authorپیمانی زاد, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-30T18:22:26Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-21T18:22:27Z
dc.date.available1399-07-30T18:22:26Zfa_IR
dc.date.available2020-10-21T18:22:27Z
dc.date.issued2020-05-21en_US
dc.date.issued1399-03-01fa_IR
dc.date.submitted2019-05-16en_US
dc.date.submitted1398-02-26fa_IR
dc.identifier.citationدوست محمدی, حسن, اسماعیل زاده قندهاری, محمدرضا, فهیم دوین, حسن, پیمانی زاد, حسین. (1399). شناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیری. فصلنامه علوم ورزش, 12(37), 68-84.fa_IR
dc.identifier.issn4267-8002
dc.identifier.urihttp://ssqj.kiau.ac.ir/article_676956.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/437721
dc.description.abstractهدف: تحقیق حاضر با هدف شناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیری انجام شد. <br /> روش شناسی: این تحقیق از نوع کیفی و به روش ساختاری تفسیری بوده و دارای ماهیت کاربردی می باشد. جامعه آماری تحقیق را 35 نفر از اساتید و نخبگان مدیریت ورزشی و مدیران ورزش دانش آموزی کشور تشکیل می دهند که با توجه به سوابق به صورت نمونه گیری انتخابی وهدفمند انتخاب شدند. در بخش اول ابتدا با استفاده از فرایند دلفی گویه های تحقیق شناسایی گردید. در مرحله دوم گویه ها وزن دهی و در نهایت 51 گویه باقی ماندند و گویه ها و مولفه های تحقیق شناسایی گردید. سپس از طریق فرایند ساختاری تفسیری مولفه های تحقیق اولویت بندی گردیدند.<br /> یافته ها: با توجه به نتایج مشاهده شد که متغیرهای بازاریابی ورزش دانش آموزی در 5 سطح دسته بندی می شوند که مولفه های عملکرد بازاریابی و حمایت مالی در سطح اول و استراتژی بازاریابی در سطح آخر قرار دارند. <br /> نتیجه گیری: با توجه به یافته ها لازم است تا با ایجاد طرح مناسب استراتژی بازاریابی ورزش دانش آموزی با جذب حامیان مالی و بهبود خدمات ارائه شده در ورزش دانش آموزی زمینه توسعه بازاریابی ورزش دانش آموزی فراهم شود.fa_IR
dc.format.extent713
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد کرجfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علوم ورزشfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectورزشfa_IR
dc.subjectورزش دانش آموزیfa_IR
dc.subjectمدل ساختاری تفسیریfa_IR
dc.subjectآموزش و پرورشfa_IR
dc.titleشناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی، واحد مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی، گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی، واحد مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی، گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی، واحد مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مدیریت ورزشی، گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی، واحد مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue37
dc.citation.spage68
dc.citation.epage84
nlai.contributor.orcid0000003002744161


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد