| dc.contributor.author | فتحی, محمد رضا | fa_IR |
| dc.contributor.author | پیروزفر, فخرالدین | fa_IR |
| dc.contributor.author | فتحی, رضا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-30T18:21:00Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-10-21T18:21:02Z | |
| dc.date.available | 1399-07-30T18:21:00Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-10-21T18:21:02Z | |
| dc.date.issued | 2020-09-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1399-07-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2020-10-03 | en_US |
| dc.date.submitted | 1399-07-12 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | فتحی, محمد رضا, پیروزفر, فخرالدین, فتحی, رضا. (1399). طراحی نقشه استراتژی اداره کل راهآهن قم مبتنی بر برنامهریزی ترجیحات فازی لگاریتمی. جاده, 28(104), 151-164. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-062X | |
| dc.identifier.issn | 2676-4261 | |
| dc.identifier.uri | http://road.bhrc.ac.ir/article_115349.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/437648 | |
| dc.description.abstract | <em>نقشه استراتژی ابزاری است که میان استراتژی مورد نظر سازمان و میان فرآیندها و سیستمهای که به پیادهسازی استراتژی کمک میکنند، ارتباط برقرار میکند. این ابزار به کارکنان سازمان یک نگاه مستقیم و روشن میدهد تا بدانند چگونه مشاغل و فعالیتهای ایشان به اهداف جامع سازمان متصل شده و ایشان را در جهت انجام کارهایشان هماهنگ میکند. در این تحقیق با مشخص کردن روابط علت و معلولی میان اهداف راهبردی، به طراحی و ترسیم نقشه استراتژی اداره کل راه آهن قم پرداخته شده است. لذا ابتدا به بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها، تهدیدات و مضامین استراتژی و همچنین میزان پوشش یافتن نقاط </em><strong>SWOT</strong><em> توسط مضامین استراتژی پرداخته شده است. سپس میزان تأثیر اهداف هر سطح بر اهداف هم سطح خود و میزان تأثیر اهداف هر سطح بر اهداف سطح بالاتر را به دست امده است. در نهایت نقشه استراتژی برای اداره کل راه آهن قم ترسیم شده است. سپس در ادامه تحقیق به منظور اولویتبندی اهداف استراتژیک از روش برنامهریزی ترجیحات فازی لگاریتمی استفاده شده است. براساس نتایج حاصل از این تحقیق، سود در بین اهداف مالی، کاهش تاخیرات در بین اهداف فرآیندهای داخلی، افزایش حمل بار در بین اهداف مشتریان و توانمند سازی کارکنان عملیاتی در بین اهداف رشد و یادگیری رتبه اول را به خود اختصاص دادهاند.</em> | fa_IR |
| dc.format.extent | 397 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | جاده | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Road | en_US |
| dc.subject | نقشه استراتژی | fa_IR |
| dc.subject | برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی | fa_IR |
| dc.subject | فنون تصمیم گیری چند معیاره | fa_IR |
| dc.subject | کارت امتیازی متوازن | fa_IR |
| dc.title | طراحی نقشه استراتژی اداره کل راهآهن قم مبتنی بر برنامهریزی ترجیحات فازی لگاریتمی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار، گروه مدیریت صنعتی و مالی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانش آموخته کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش، تفرش، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی کارشناسی، دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تهران، ایران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 28 | |
| dc.citation.issue | 104 | |
| dc.citation.spage | 151 | |
| dc.citation.epage | 164 | |