| dc.contributor.author | سیدعامری, میرحسن | fa_IR |
| dc.contributor.author | امرایی, محمد | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T12:11:59Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T12:11:59Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T12:11:59Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T12:11:59Z | |
| dc.date.issued | 2020-01-21 | en_US |
| dc.date.issued | 1398-11-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2017-10-06 | en_US |
| dc.date.submitted | 1396-07-14 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | سیدعامری, میرحسن, امرایی, محمد. (1398). بررسی وضعیت موجود بالندگی اعضای هیات علمی دانشکدههای تربیت بدنی. فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی, 8(3), 11-24. doi: 10.30473/arsm.2020.6439 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2345-5551 | |
| dc.identifier.issn | 2538-5879 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.30473/arsm.2020.6439 | |
| dc.identifier.uri | http://arsmb.journals.pnu.ac.ir/article_6439.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/417270 | |
| dc.description.abstract | هدف پژوهش حاضر بررسی وضعیت موجود بالندگی اعضای هیئت علمی دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور است. این تحقیق از نوع تحقیقات غیرآزمایشی و به روش توصیفی- پیمایشی میباشد. جامعهی آماری تحقیق، کلیهی اعضای هیئت علمی تمامی گروههای دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی سراسر کشور در سال تحصیلی 96-95 بود. حجم نمونهی آماری با استفاده از فرمول کوکران برابر با 161 نفر برآورد شد. روش نمونهگیری، احتمالی پیچیده از نوع تصادفی بود. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامهی استاندارد شناسایی مؤلفههای بالندگی اعضای هیئت علمی اجتهادی و همکاران (1390)، در 5 بعد و 41 گویه بود. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از نرمافزار SPSS، Excel، و AMOS برای آمار توصیفی و استنباطی به عمل آمد. سطح معنیداری برای تمامی تجزیه و تحلیلها 05/0P< در نظر گرفته شد. نتایج نشان داد، هر پنج مؤلفه به عنوان مؤلفههای اصلی تشکیلدهندهی بالندگی اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی هستند؛ و در وضعیت موجود بالندگی آموزشی، سازمانی، فردی و اخلاقی بطور معنیداری بالاتر از حد متوسط میباشد، ولی میزان وضعیت موجود بالندگی پژوهشی در حد متوسط است. به نظر میرسد، باید در برنامههای بهسازی اعضای هیئت علمی، به بهسازی پژوهشی توجه ویژهای شود. | fa_IR |
| dc.format.extent | 582 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه پیام نور | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Applied Research in Sport Management | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.30473/arsm.2020.6439 | |
| dc.subject | بالندگی | fa_IR |
| dc.subject | اعضای هیئت علمی | fa_IR |
| dc.subject | تربیت بدنی و علوم ورزشی | fa_IR |
| dc.title | بررسی وضعیت موجود بالندگی اعضای هیات علمی دانشکدههای تربیت بدنی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | استاد مدیریت و برنامه ریزی ورزشی دانشگاه ارومیه، دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی، دانشگاه ارومیه، ارومیه، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکتری مدیریت و برنامه ریزی ورزشی دانشگاه ارومیه، دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی، دانشگاه ارومیه، ارومیه، ایران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 8 | |
| dc.citation.issue | 3 | |
| dc.citation.spage | 11 | |
| dc.citation.epage | 24 | |