نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسید عامری, میر حسنfa_IR
dc.contributor.authorبهرامی, سورانfa_IR
dc.contributor.authorصیادی, محمد امینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T12:11:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T12:11:10Z
dc.date.available1399-07-09T12:11:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T12:11:10Z
dc.date.issued2013-02-19en_US
dc.date.issued1391-12-01fa_IR
dc.date.submitted2012-10-19en_US
dc.date.submitted1391-07-28fa_IR
dc.identifier.citationسید عامری, میر حسن, بهرامی, سوران, صیادی, محمد امین. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایت مندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه. فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش­های کاربردی در مدیریت ورزشی, 1(3), 11-18.fa_IR
dc.identifier.issn2345-5551
dc.identifier.issn2538-5879
dc.identifier.urihttp://arsmb.journals.pnu.ac.ir/article_249.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/417002
dc.description.abstract<span style="font-size: x-small;">مقدمه: هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه می‌باشد. پژوهش حاضر؛ توصیفی، همبستگی بوده و بصورت میدانی انجام گرفته است. ابزار پژوهش شامل: پرسشنامه استاندارد لیو (2008) با پایایی 87=</span><span style="font-family: Minion Pro; font-size: medium;"><span style="font-family: Minion Pro; font-size: medium;">a</span></span><span style="font-size: x-small;"> می‌باشد. کلیه مشتریان اماکن ورزشی خصوصی و دولتی شهر ارومیه با حداقل سه ماه سابقه فعالیت ورزشی، جامعه آماری پژوهش را تشکیل دادند. داده ها نیز با استفاده از آزمون های ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه تجزیه و تحلیل شدند. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که ارتباط معنی داری بین کیفیت خدمات و زیرمقیاسهای آن شامل «کیفیت برنامه، کیفیت تسهیلات، کیفیت تعامل» با رضایتمندی و وفاداری مشتریان وجود داشت. بنابر نتایج پژوهش می توان بیان کرد که لازمه تعهد و تکرار مراجعات مشتریان، کیفیت خدمات بالا می باشد که این کیفیت خدمات را باید با ارائه برنامه ها و کلاس های متنوع و جذاب، مربیان آگاه، کاربری بالا و جذابیت ظاهری لوازم ورزشی، روحیه بالای تعامل و توجه به مربی، ارائه راهنمایی های به موقع و درک نیازهای ویژه هر شرکت کننده بالا برد.</span>fa_IR
dc.format.extent194
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش­های کاربردی در مدیریت ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofApplied Research in Sport Managementen_US
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectرضایتمندیfa_IR
dc.subjectوفاداری مشتریانfa_IR
dc.subjectاماکن ورزشی و اماکن خصوصی و دولتیfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایت مندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه ارومیهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه ارومیهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه ارومیهfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue3
dc.citation.spage11
dc.citation.epage18


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد