دوره 4, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مطالعه کیفی توسعه ی ابعاد جذب و حفظ حضور تماشاگران در والیبال بانوان ایران به روش NVivo
(دانشگاه پیام نور, 2016-04-20)هدف از تحقیق حاضر، توسعهی ابعاد جذب و حفظ حضور تماشاگران در والیبال بانوان از دیدگاه صاحبنظران و با رویکرد کیفی میباشد. این پژوهش به روش تحلیل ساختار و تحلیل درون مایه انجام شده است. جامعه
-
بررسی ساختار عاملی پرسشنامة تنظیمات رفتاری در ورزش (BRSQ-6) در ورزشکاران دانشگاهی
(دانشگاه پیام نور, 2016-04-20)هدف از این پژوهش، بررسی ساختار عاملی پرسشنامة شش عاملی تنظیمات رفتاری در ورزش، در ورزشکاران دانشگاهی است. تعداد 503 دانشجو (265 زن و 238 مرد) به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای از بین دانشجویان عضو تیمهای ورزشی دانشگاههای ...
-
تدوین مدل معادلات ساختاری مدیریت مشارکتی و چابکی سازمانی در فدراسیونهای منتخب ورزشی
(دانشگاه پیام نور, 2016-04-20)هدف از اجرای این تحقیق، تدوین مدل معادلات ساختاری مدیریت مشارکتی و چابکی سازمانی در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران است. ابزار اندازه گیری این تحقیق شامل پرسشنامه مدیریت مشارکتی (لباف و رنجبر، 1381) و پرسشنامه ...
-
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر خوشنامی تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشگاه پیام نور, 2016-04-20)هدف این تحقیق بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر خوشنامی تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران است. جامعه پژوهش را هواداران سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی تشکیل میدهد. حجم نمونه با استفاده از فرمول تعیین حجم ...
-
بررسی ارتباط میان سبک رهبری تحولی مدیران با رفتارهای کارآفرینی کارکنان
(دانشگاه پیام نور, 2016-04-20)هدف پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بین سبک رهبری تحولی مدیران با رفتارهای کارآفرینی کارکنان است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه مدیران و کارمندان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان در سال 1393 که تعداد ...
-
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر نگرش سازمانی هیأت علمی مستخدم و مدعو رشته تربیت بدنی دانشگاه پیامنور
(دانشگاه پیام نور, 2016-04-20)هدف این پژوهش تحلیل اثرات کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر نگرش سازمانی(تعهد سازمانی و رضایت شغلی) هیأت علمی مستخدم و مدعوین رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- تحلیلی بوده که به روش پیمایشی ...
-
ارائه مدل معادلات ساختاری عوامل تأثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی
(دانشگاه پیام نور, 2016-04-20)هدف از پژوهش حاضر ارائه مدل معادلات ساختاری عوامل تأثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی است. روش تحقیق از نوع پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی بود. جامعه آماری این پژوهش استادان و دانشجویان ارشد و دکترای تربیت بدنی ...



