46.2, شماره 83
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
مطالعه رفتار ورقهای اتصال میانی در مهاربندهای 8 هم محور (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزDean of Faculty of Civil Engineering, 2016-08-22)در این تحقیق رفتار هیسترزیس ورقهای اتصال میانی 14 نمونه مهاربند 8 هممحور مدلسازی شدند. این مدلها در نرمافزار ABAQUS ساخته شدند و تحلیل استفاده شده، از نوع استاتیکی غیر خطی بود. نحوه بارگذاری به صورت چرخهای انجام گرفت ...
 
- 
تأثیر محصورشدگی فعال و عناصر برشگیر در رفتار خمشی تیر های لولهای فولادی پرشده با بتن (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزDean of Faculty of Civil Engineering, 2016-08-22)در این تحقیق رفتار خمشی تیرهای مرکب فولادی پرشده با بتن به صورت آزمایشگاهی بررسی شده است. هدف اصلی از این تحقیق، بررسی اثر لغزش بین لوله فولادی با هسته بتنی در رفتار خمشی تیرها بوده است. به منظور بهبود رفتار تیرهای مرکب ...
 
- 
پیشبینی خسارت لرزهای سازههای خمشی فولادی به کمک شبکه عصبی (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزDean of Faculty of Civil Engineering, 2016-08-22)تاکنون روابط مختلفی جهت محاسبه خسارت لرزهای سازهها از جمله شاخصهای خسارت بر اساس شکلپذیری، استهلاک انرژی و ترکیب شکلپذیری و استهلاک انرژی ارائه شده است. برای ارزیابی خسارت یک سازه در مقابل زلزلهای که تجربه میکند، ...
 
- 
ارزیابی مقاومت بتن خودتراکم پلیمری درتیرهای بتن آرمه (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزDean of Faculty of Civil Engineering, 2016-08-22)در این مطالعه ارزیابی مقاومت بتن خود تراکم حاوی ذرات خرد شده ضایعات لولههای PVC در تیرهای بتن آرمه با ابعاد 35/0×5/0×1/2 متر با استفاده از روشهای مغزهگیری و اولتراسونیک مورد توجه ...
 
- 
مطالعه عددی اثر عرض سیلابدشتهای کانال مرکب منشوری بر روی میدان جریان و اندرکنش بین جریان در کانال اصلی و سیلابدشتها (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزDean of Faculty of Civil Engineering, 2016-08-22)پیشبینی مشخصات جریان در کانالهای مرکب به علت ماهیت سه بعدی جریان برای مهندسین هیدرولیک امری دشوار تلقی میشود. مشخصه اصلی جریان در کانالهای مرکب منشوری شامل اثر اندرکنش بین جریان سریع در کانال اصلی و جریان کندتر در ...
 



