نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصلواتیان, سیاوشfa_IR
dc.contributor.authorعلی‌عسکری, عبدالعلیfa_IR
dc.contributor.authorمحسنی, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:33:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:33:13Z
dc.date.available1399-07-09T11:33:13Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:33:13Z
dc.date.issued2016-07-22en_US
dc.date.issued1395-05-01fa_IR
dc.date.submitted2015-08-01en_US
dc.date.submitted1394-05-10fa_IR
dc.identifier.citationصلواتیان, سیاوش, علی‌عسکری, عبدالعلی, محسنی, مهدی. (1395). شناسایی شیوه‌های نوین تأمین مالی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران. پژوهش‌های ارتباطی, 23(86), 9-25. doi: 10.22082/cr.2016.21003fa_IR
dc.identifier.issn2538-2977
dc.identifier.issn2538-2985
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2016.21003
dc.identifier.urihttp://cr.iribresearch.ir/article_21003.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/404408
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر، یافتن شیوه‌های نوین تأمین مالی صداوسیما، به‌منظور کمک در مرتفع ساختن تنگناهای مالی این سازمان بوده است. برای استفاده از نظر خبرگان، از روش مصاحبه عمیق با 55 نفر از متخصصان و مدیران رسانه‌ای به روش نمونه‌گیری هدفمند و گلوله برفی استفاده شد. نتیجه، شناسایی63 شیوه تأمین مالی سازمان صداوسیما بود که در 13 دسته «فروش محصولات و خدمات سازمان»، «تأمین مشارکتی هزینه تولید برنامه‌ها»، «فعالیت‌های غیر‌رسانه‌ای»، «اینترنت و رسانه‌های نوین»، «پخش تبلیغات بازرگانی»، «آموزش و انتقال تجربیات»، «اخذ هزینه دریافت از مخاطبان»، «تأسیس شبکه»، «شرکت‌های تابعه سازمان»، «مالکیت معنوی»، «کمک‌های مردمی»، «بودجه دریافتی از جانب دولت» و «سایر» طبقه‌بندی شدند. پس ‌از آن نیز، 13 دسته یاد شده، در 4 گونه «شیوه‌های بودجه‌ای»، «شیوه‌های درآمدزایی»، «شیوه‌های همگون» و «شیوه‌های ناهمگون» نوع‌شناسی و تقسیم‌بندی شدند.fa_IR
dc.format.extent415
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherResearch and Polling Center of I.R.I.Ben_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های ارتباطیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2016.21003
dc.subjectاقتصاد رسانهfa_IR
dc.subjectدرآمدزاییfa_IR
dc.subjectرسانه‌های عمومیfa_IR
dc.subjectسازمان صداوسیماfa_IR
dc.titleشناسایی شیوه‌های نوین تأمین مالی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت رسانه، استادیار دانشگاه صداوسیماfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت استراتژیک، استادیار دانشگاه صداوسیماfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت رسانه، دانشگاه صداوسیماfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue86
dc.citation.spage9
dc.citation.epage25
nlai.contributor.orcid0000-0003-3894-2792


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد