مرور دوره 20, شماره 73 بر اساس موضوع "رسانه"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
بررسی گرایش به مصرف کالاهای خارجی و عوامل مؤثر بر آن با تأکید بر رسانه
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-05-22)مطالعه حاضر در پی بررسی میزان گرایش به مصرف کالاهای خارجی و عوامل مؤثر بر آن با تأکید بر رسانه است. برای این منظور، متغیرهای مصرف رسانهای، ارزش مادی، رقابت منزلتی، نارضایتی از زندگی و پایبندی دینی به عنوان عوامل ...
-
تحلیل کارشناسی اخبار سیما به منظور ارائه راهبردهای رقابتی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-05-22)مهمترین کارکردی که مبنای تأسیس سازمان رسانههای جمعی است، کارکرد خبری و اطلاعرسانی آنهاست که با پرداختن به رویدادها و وقایع مختلف، مخاطبان را در جریان رویدادها قرار میدهند.در مقاله حاضر، خبر ...



