مرور دوره 20, شماره 73 بر اساس موضوع "رسانه"

  • بررسی گرایش به مصرف کالاهای خارجی و عوامل مؤثر بر آن با تأکید بر رسانه 

    طالبی دلیر, معصومه؛ اکبری, حسین (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-05-22)
    مطالعه حاضر در پی بررسی میزان گرایش به مصرف کالاهای خارجی و عوامل مؤثر بر آن با تأکید بر رسانه است. برای این منظور، متغیرهای مصرف رسانه‌ای، ارزش مادی، رقابت منزلتی، نارضایتی از زندگی و پایبندی دینی به عنوان عوامل ...

  • تحلیل کارشناسی اخبار سیما به منظور ارائه راهبردهای رقابتی 

    نعمتی انارکی, داود (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-05-22)
    مهم‌ترین کارکردی که مبنای تأسیس سازمان رسانه‌های جمعی است، کارکرد خبری و اطلاع‌رسانی آنهاست که با پرداختن به رویدادها و وقایع مختلف، مخاطبان را در جریان رویدادها قرار می‌دهند.در مقاله حاضر، خبر ...