مرور دوره 22, شماره 82 بر اساس موضوع "شبکههای اجتماعی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
- 
بررسی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از شبکههای اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه یزد (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2015-08-23)هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل مؤثر بر قصد استفاده از شبکههای اجتماعی در بین کاربران دانشگاهی است. برای رسیدن به این هدف، چهار سازه تجربه جریان [ ارتباطی] (تمرکز، فرار از واقعیات یا رهایی، تعامل اجتماعی و درک لذت) بر قصد ...
 



