نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorذوالفقاری زعفرانی, رشیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:19:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:19:05Z
dc.date.available1399-07-09T11:19:05Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:19:05Z
dc.date.issued2017-09-23en_US
dc.date.issued1396-07-01fa_IR
dc.identifier.citationذوالفقاری زعفرانی, رشید. (1396). بررسی نقش اثر بخشی کیفیت آموزش بر عملکرد و خلاقیت کارکنان ستاد فرماندهی ناجا. آموزش در علوم انتظامی, 24(18), 41-60.fa_IR
dc.identifier.issn2382-9613
dc.identifier.urihttp://tps.jrl.police.ir/article_17714.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/399637
dc.description.abstractتحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر کیفیت آموزش بر عملکرد و خلاقیت سازمانی کارکنان ستاد فرماندهی ناجا انجام پذیرفته است. جامعة آماری تحقیق حاضر، کارکنان ستاد فرماندهی ناجا بوده که نمونه‌ای به حجم 129 نفر به شیوة تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزار جمع‌آوری اطلاعات پرسشنامه های استاندارد بوده که میزان پایایی با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه آموزش ضمن خدمت 0.767 و عملکرد شغلی 0.887 و خلاقیت سازمانی 0.943 بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از تحلیل همبستگی و ضریب رگرسیون چندگانه استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی و ضریب رگرسیون چندگانه بین متغیرهای تحقیق نشان داد که کیفیت آموزش بر عملکرد سازمانی و خلاقیت سازمانی تأثیر معناداری دارد. همچنین یافته‌های تحقیق به وضوح نشان داد که عملکرد سازمانی حلقة رابط بین کیفیت آموزش و خلاقیت سازمانی بوده و از این طریق موجبات ارتقاء سطح خلاقیت را فراهم می‌نماید.fa_IR
dc.format.extent277
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت تربیت وآموزشfa_IR
dc.relation.ispartofآموزش در علوم انتظامیfa_IR
dc.subjectکیفیت آموزشfa_IR
dc.subjectعملکرد سازمانیfa_IR
dc.subjectخلاقیت سازمانیfa_IR
dc.titleبررسی نقش اثر بخشی کیفیت آموزش بر عملکرد و خلاقیت کارکنان ستاد فرماندهی ناجاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume24
dc.citation.issue18
dc.citation.spage41
dc.citation.epage60


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد