| dc.contributor.author | ذوالفقاری زعفرانی, رشید | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T11:19:05Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:19:05Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T11:19:05Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T11:19:05Z | |
| dc.date.issued | 2017-09-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1396-07-01 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | ذوالفقاری زعفرانی, رشید. (1396). بررسی نقش اثر بخشی کیفیت آموزش بر عملکرد و خلاقیت کارکنان ستاد فرماندهی ناجا. آموزش در علوم انتظامی, 24(18), 41-60. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2382-9613 | |
| dc.identifier.uri | http://tps.jrl.police.ir/article_17714.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/399637 | |
| dc.description.abstract | تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر کیفیت آموزش بر عملکرد و خلاقیت سازمانی کارکنان ستاد فرماندهی ناجا انجام پذیرفته است. جامعة آماری تحقیق حاضر، کارکنان ستاد فرماندهی ناجا بوده که نمونهای به حجم 129 نفر به شیوة تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزار جمعآوری اطلاعات پرسشنامه های استاندارد بوده که میزان پایایی با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه آموزش ضمن خدمت 0.767 و عملکرد شغلی 0.887 و خلاقیت سازمانی 0.943 بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از تحلیل همبستگی و ضریب رگرسیون چندگانه استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل همبستگی و ضریب رگرسیون چندگانه بین متغیرهای تحقیق نشان داد که کیفیت آموزش بر عملکرد سازمانی و خلاقیت سازمانی تأثیر معناداری دارد. همچنین یافتههای تحقیق به وضوح نشان داد که عملکرد سازمانی حلقة رابط بین کیفیت آموزش و خلاقیت سازمانی بوده و از این طریق موجبات ارتقاء سطح خلاقیت را فراهم مینماید. | fa_IR |
| dc.format.extent | 277 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | معاونت تربیت وآموزش | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | آموزش در علوم انتظامی | fa_IR |
| dc.subject | کیفیت آموزش | fa_IR |
| dc.subject | عملکرد سازمانی | fa_IR |
| dc.subject | خلاقیت سازمانی | fa_IR |
| dc.title | بررسی نقش اثر بخشی کیفیت آموزش بر عملکرد و خلاقیت کارکنان ستاد فرماندهی ناجا | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 24 | |
| dc.citation.issue | 18 | |
| dc.citation.spage | 41 | |
| dc.citation.epage | 60 | |